אא

ישרוטל תארח את אורחי פסטיבל ג'אז בים האדום זו השנה ה- 13 ברציפות

רשת המלונות, שותפת התיירות הרשמית של הפסטיבל, משווקת חבילות לינה הכוללות כרטיסים למופעי פסטיבל הג'אז בים האדום שייערך בסופ"ש של ה-14-16/11

מלון אגמים: צילום יח״צ ישרוטל מלון אגמים: צילום יח״צ ישרוטל

רשת מלונות ישרוטל, שותפת התיירות הרשמית של פסטיבל ג'אז בים האדום, משווקת בימים אלו חבילות לינה הכוללות פסים (כניסה לכל המופעים בנמל) וכרטיסים, לפסטיבל שיתקיים בין התאריכים 14-16 בנובמבר 2024 בנמל אילת. הפסטיבל חוזר השנה בסימן התחדשות, ומציע תכנית אמנותית מגוונת שתתפרש על פני שלושה ימים של מופעים ייחודיים.

ברשת המלונות מציינים ״הפסטיבל, שצוותו האמנותי כולל את יוסי פיין וניבה עמלי-מעוז, מביא לבמה הרכבים ישראליים ובינלאומיים, כמו גם אמני ג'אז צעירים ומבטיחים.״

הופעת הפתיחה היא מחווה לפסנתרן המנוח מוריס אל מדיוני, בביצוע תזמורת ירושלים מזרח-מערב תחת שרביטו של מאסטרו תום כהן כשעל הפסנתר לא אחר מאשר עומרי מור. בהמשך יהיו הופעות של אמנים בולטים כמו מארינה מקסימיליאן, אלי דג'יברי, אבישי כהן, נגה ארז ועוד. בנוסף, תוצג תערוכת צילומים של הצלם יוסי צבקר, ויתקיים סשן ג'אם במועדון הג'אספר 08 במלון אגמים.

לראשונה, הפסטיבל ישתף פעולה גם עם פסטיבל "חשיפה", ויחד הם מציעים אירועים מקצועיים ונטוורקינג עם אנשי תעשיית המוזיקה הבינלאומית.

בני לוי, סמנכ״ל השיווק והמכירות של ישרוטל: "כשותפים הרשמיים של פסטיבל ג'אז בים האדום, אנחנו נרגשים להיות חלק מאירוע מוזיקלי חשוב זה, המתקיים זו השנה ה-37 בעיר אילת. הרשת מציעה חבילות לינה ייחודיות שמשלבות כרטיסים לפסטיבל, ובכך מאפשרת לאורחים שלנו ליהנות מחוויה בלתי נשכחת של ג'אז בינלאומי וישראלי. הביקוש הגבוה שאנחנו רואים להזמנות כבר עכשיו, משקף את הציפייה הגדולה לקראת הפסטיבל וההתרגשות בקרב הקהל."

כרטיסים החל מ-120 ש"ח.

בני לוי, סמנכ״ל השיווק והמכירות של ישרוטל. צילום: ישרוטלבני לוי, סמנכ״ל השיווק והמכירות של ישרוטל. צילום: ישרוטל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות ישרוטלישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: