אא

ביום ה-52 שנה לטבח הספורטאים במינכן: חשוד פתח בירי בסמוך לקונסוליה הישראלית

גם ממשרד החוץ עדכנו על אירוע הירי וציינו כי הקונסוליה סגורה היום בשל טקס זכרון לטבח ספורטאי מינכן, ואיש מצוות הקונסוליה לא נפגע באירוע. היורה נוטרל ע״י כוחות הבטחון הגרמניים והאירוע בטיפולם

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

ביום ה-52 שנה לטבח אולימפיאדת מינכן, ירי ליד הקונסוליה הכללית של ישראל במינכן.

המשטרה במינכן עדכנה על אירוע ירי באזור רחוב ברינר וכיכר קרולינן שבסמוך לקונסוליה הישראלית, במסגרתו כוחות המשטרה הבחינו באדם שנשא ככל הנראה נשק חם ובתגובה, השוטרים פתחו באש, פגעו באדם אשר נפצע ומאוחר יותר נקבע מותו . האזור נחסם, המשטרה השתמשה במסוק כדי להשיג תמונת מצב מהאוויר והציבור התבקש להתרחק מהאזור.

נכון לעכשיו, המשטרה מעדכנת כי אין חשודים נוספים הקשורים לאירוע הירי, כוחות רבים נמצאים בשטח ומבצעים בירור נוסף ונוכחות המשטרה ברחבי העיר הוגברה אך לא נמצאו איומים נוספים.

גם ממשרד החוץ עדכנו על אירוע ירי בקרבת הקונסוליה הכללית של ישראל במינכן וציינו כי הקונסוליה סגורה היום בשל טקס זכרון לטבח ספורטאי מינכן, ואיש מצוות הקונסוליה לא נפגע באירוע. היורה נוטרל ע״י כוחות הבטחון הגרמניים והאירוע בטיפולם.

האירוע החריג מתרחש ביום ה-52 שנה לטבח הספורטאים באולימפיאדת מינכן, אירוע טרור שהתרחש ב-5-6 בספטמבר 1972 ונהרגו בו 11 חברי המשלחת האולימפית הישראלי על ידי מחבלים פלסטינים מארגון "ספטמבר השחור".

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מינכן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: