אא

״ערך גדול לנוסעים שלנו״: חברת השייט היוקרתית תעניק הטבות חינם בשווי 1,800 דולר לחדר

חברת השייט השיקה חבילת הטבות חדשה שנקראת "Your World Included". ההטבות החינמיות יכנסו לתוקף החל מ-1 באוקטובר 2024 להפלגות שתצאנה החל מ-1 בינואר 2025. שווי ההטבות, על פי החברה, יותר מ-1,800 דולר לחדר בקרוז של 10 ימים 

אושיאנה קרוזס. צילום: shutterstock אושיאנה קרוזס. צילום: shutterstock

חברת השייט היוקרתית Oceania Cruises חשפה את "Your World Included" - חבילת הטבות חדשה הכוללת מבחר עדכני של שירותים הכלולים במחיר ההפלגה לכל האורחים.

כחלק מה-Your World Included, כל אורחי החברה יקבלו כאמור הטבות שונות על סיפון האניות כחלק מתעריף ההפלגה שלהם. בעבר, הטבות אלו ואחרות ניתנו באופן סלקטיבי לחברי מועדון נאמנות או עבור אורחים מאזורים מסוימים בעולם. עוד עדכנה החברה כי הטבת "Simply MORE" הכוללת חבילת זיכוי לסיור חוף וחבילת משקאות, תסתיים ב-30 בספטמבר 2024 ולא יכללו יותר אוטומטית. השינוי הגיע בעקבות משוב אורחים שהדגיש שאמנם הם נהנו מההטבות הפשוטות של MORE, אך הם מעדיפים הכללת אורחים גלובלית שתתמקד במה שהכי חשוב.

פרנק א. דל ריו, נשיא אושיאנה קרוזס: "השינוי הגיע בעקבות משוב מאורחים שהדגישו שהם מעדיפים שנכלול שירותים המוערכים על ידי כולם, לעומת שירותים המוערכים על ידי חלקם. באופן לא מפתיע, האורחים שלנו מייחסים את הערך הגדול ביותר לליבה שלנו. זה גם נותן לנו עמדה מוגדרת בבירור בתחום השייט כקו האולטרה-פרימיום המוביל לבחירה, המציע ערך גדול לאורחים שלנו".

מה כוללת חבילת ההטבות החינמית החדשה?

הקליקו כאן לכתבה המלאה עם כל הפרטים באתר הקרוזים החדש PassportCruise

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםאושיאניה קרוזס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: