אא

עם 17,500 טיסות יומיות ב-189 מדינות: Star Alliance בהצעה אטרקטיבית ללקוחותיה

ברית חברות התעופה העולמית הודיעה כי חברות תעופה נבחרות מציעות התאמת סטטוס של תוכנית הנוסע המתמיד בסקנדינביה. כל הפרטים על ההצעה האטרקטיבית

צילום: קבוצת לופטהנזה צילום: קבוצת לופטהנזה

Star Alliance, ברית חברות התעופה העולמית, הודיעה כי חברות תעופה נבחרות מציעות התאמת סטטוס של תוכנית הנוסע המתמיד בסקנדינביה. חברי SAS EuroBonus בעלי סטטוס נוסע מתמיד זכאים לבקש את הסטטוס המקביל בתוכנית הנוסע המתמיד של כל אחת מחברות התעופה המשתתפות ב-Star Alliance.

ההצעה אטרקטיבית עבור לקוחות בצפון אירופה המחפשים קישוריות חלקה והטבות נאמנות שמציעה Star Alliance. חברות התעופה החברות ב-Star Alliance מפעילות יותר מ-3,650 טיסות בחודש לסקנדינביה מ-26 מוקדים ברחבי העולם ומציעות ללקוחות קישורים ליותר מ-1,070 יעדים בינלאומיים.

חברות התעופה המשתתפות בקמפיין התאמת סטטוס כוללות את אייר קנדה, אייר צ'יינה, אייר אינדיה, אתיופיאן איירליינס, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה, דרום אפריקה איירווייז, TAP אייר פורטוגל, טורקיש איירליינס ויונייטד.

תוך שהוא מזמין נוסעים המעריכים קישוריות גלובלית לבחור בברית חברות התעופה הגדולה בעולם, רנאטו ראמוס, סגן נשיא אסטרטגיה אמר: "נוסעים גלובלים מחפשים היום רשת ללא תחרות, גישה ליותר טרקלינים והטבות ביותר שדות תעופה. עם 25 חברות תעופה ברמה עולמית שלה, רק Star Alliance נמצאת בעמדה הטובה ביותר לספק את היתרונות הללו לנוסעים מתמידים במדינות הנורדיות."

בעלי סטטוס יכולים לבקש התאמת סטטוס או להשתתף באתגר הסטטוס של התוכניות של חברות התעופה הנזכרות לעיל על ידי ביקור ב-staralliance.com/statusmatch. ההשתתפות במבצע הינה ללא תשלום. המבצע זמין מה-1 בספטמבר עד ה-30 בנובמבר 2024. תנאים והגבלות שונים חלים על כל התאמת סטטוס וזמינים באתר. הצעת התאמת סטטוס מופעלת על ידי StatusMatch.com בשיתוף עם Star Alliance וחברות התעופה המשתתפות.

18 חברות התעופה החברות ב-Star Alliance ממשיכות להציע טיסות ישירות אל סקנדינביה וממנה, ביניהן: אייר קנדה, יונייטד איירליינס, קבוצת לופטהנזה ועוד.

Star Alliance ממשיכה להחזיק במעמדה כברית חברות התעופה העולמית הגדולה בעולם ומספקת 17,500 המראות יומיות ב-189 מדינות. בסקנדינביה, Star Alliance וחברות התעופה החברות בה ימשיכו לספק ללקוחות מבחר רחב של אפשרויות נסיעה ולהתמקד בחווית הלקוח.

על Star Alliance

רשת Star Alliance, שהוקמה בשנת 1997 כברית חברות התעופה הגלובלית הראשונה על בסיס הצעת ערך ללקוח של טווח הגעה עולמי, הכרה עולמית ושירות חלק. מאז הקמתה, היא מציעה את רשת חברות התעופה הגדולה והמקיפה ביותר, עם דגש חזק על שיפור חוויית הלקוח לאורך כל המסע.

חברות התעופה השותפות הן: Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Brussels Airlines, Copa Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines לופטהנזה, שנזן איירליינס, סינגפור איירליינס, South African Airways, SWISS, TAP אייר פורטוגל, THAI, טורקיש איירליינס ויונייטד.

בסך הכל, רשת Star Alliance מציעה כיום 17,500 טיסות יומיות ליותר מ-1,150 שדות תעופה ב-189 מדינות. טיסות המשך נוספות מוצעות על ידי השותפה Juneyao Airlines.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: star alliance

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: