אא

BeOnd בשחקים: חב׳ תעופה חדשה מציעה טיסות פרימיום ותצורת מטוס שבה כנראה עדיין לא טסתם

BeOnd Airlines  מצרפת מטוס שני לצי, עם תצורת פרימיום מדהימה של 68 מושבים שטוחים בלבד (כרבע מהקיבולת הרגילה של מטוס שכזה), המטוס החדש ישרת יותר נוסעי פרימיום ויוקרה עם יעדים חדשים אל ומ/ מילאנו, ציריך, מינכן דובאי, ריאד ובנגקוק

צילום:BeOnd צילום:BeOnd

BeOnd, חברת התעופה החדשה שמציעה טיסות פרימיום יוקרתיות בלבד, מצרפת את מטוס שני שיחל כבר לשרת את נוסעיה.

המטוס החדש -Airbus A321 מכיל 68 לקוחות במושבים מובחרים, כולם שטוחים וכוללים את החתימה המיוחדת של BeOnd בצבע אפור כהה ונחושת, ויצטרף לרשת של החברה שהחלה לפעול בשנה שעברה.

הבסיס הראשון של החברה הוא באיים המלדיביים ומשרדיה הראשיים שוכנים בדובאי. כל הטיסות היוקרתיות הן כאמור במטוסי איירבוס, הכוללים תצורה של מחלקת פרימיום ״המספקת נוחות מירבית, יעילות, אלגנטיות וסטייל.״

"אנו שמחים שהמטוס השני שלנו נכנס כעת לשירות", אמר Tero Taskila, יו"ר ומנכ"ל BeOnd. "הנוסעים שלנו הקיימים והחדשים יתרשמו לראות את המטוס המהמם הזה בשדות התעופה הביתיים שלהם, והם יתרגשו מהשירות מתחילתו ועד סופו של מסעם", אמר והןסיף כי: ״המטוס החדש יספק ל-BeOnd קיבולת נוספת - ומחזק את האמון והמוכנות התפעולית של החברה לשרת את הלקוחות וכן את שותפיה״.

BeOnd מפעילה כבר טיסות בין מילאנו, ציריך, מינכן, ריאד, דובאי והמלדיביים, וקיבלה אישור להטיס נוסעים מציריך לאיחוד האמירויות.

״הוספת המטוס החדש, יחד עם התפתחויות עסקיות אלו, מדגישה את הביטחון והאמונה בחזון, בפוטנציאל ובהצלחות של beOnd עד כה״, מדגישים בחברה.

בנובמבר 2023 השיקה BeOnd בהצלחה טיסות נוסעים מסחריות עם המטוס הראשון של חברת התעופה - איירבוס A319 עם 44 מושבים בתצורה שטוחה לחלוטין ונציין שמטוס שכזה יכול לשאת בתצורה רגילה כ-160 נוסעים.

המטוס השני שמצטרף כעת זה יתמוך בהתרחבות של beOnd מאירופה, דובאי ובנגקוק לאיים המלדיביים.

עוד על BeOnd

beOnd היא חברת תעופה הפרימיום הראשונה בעולם המציעה חוויות ייחודיות ומותאמות למטיילים המיוחדים של ימינו. Beond מבצעת ויוזמת טיסות ממגוון יעדים עם כל החידושים האחרונים בתחום התעופה והנסיעות בתחום היוקרה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: