אא

ריינאייר זועמת על הבקרה האווירית האירופית: "דורשים מנציבות האיחוד לנקוט בפעולה דחופה"

לאחר שגם היום נרשמו עיכובים בטיסות ריינאייר ברחבי אירופה לטענתה עקב מחסור חוזר ונשנה של הבקרה האווירית (Air Trafic Control) בחברה דורשים מנציבות האיחוד האירופי להתערב בנושא וקוראים לציבור להיכנס לאתר מיוחד שהוקם ולמחות על התנהלות ה-ATC שפגעה כבר ב-24 מיליון נוסעים מאז חודש אפריל

ריינאייר. צילום: Shutterstock ריינאייר. צילום: Shutterstock

ריינאייר מודיעה על עיכובים בטיסותיה, היום (שבת ה-7.9) לדבריה שוב עקב ״מחסור חוזר ונשנה״ של הבקרה האווירית - (Air Trafic Control) ברחבי אירופה.

כזכור, ענקית התעופה האירית הודיעה מספר פעמים בחודשים האחרונים על עיכובים בטיסותיה ברחבי אירופה בשל מחסור בצוותים של הבקרה האווירית באירופה.

החברה מציינת היום (שבת) כי היא ״מתנצלת בפני נוסעיה על העיכובים המוגזמים בטיסות שנגרמו כתוצאה מהמחסור בצוות ATC האירופי אשר משפיע על כל חברות התעופה האירופיות.״

עוד מציינת החברה בהודעתה כי, ״השבת-7 בספטמבר, 18% מההמראות בגל הראשון של החברה (102 מתוך 566 מטוסים) עוכבו עקב "מחסור בצוות" של ATC. עיכובים חוזרים ונשנים בטיסות עקב ניהול כושל של ATC אינם מקובלים. אנו מתנצלים בפני הנוסעים שלנו על עיכובים חוזרים ונשנים של טיסות ATC, שהם מצערים מאוד אך מעבר לשליטתה של ריינאייר. אנו מעודדים נוסעים לבקר באתר האינטרנט הזה ודורשים מנציבות האיחוד האירופי לנקוט בפעולה דחופה לשיפור מערכת הבקרה האווירית של אירופה."

נזכיר כי לאחר שהאריכה מספר פעמים את השעיית טיסותיה לישראל, הודיעה ריינאייר השבוע כי לא תשוב לישראל לפני ה-26 באוקטובר.

בעמוד הנחיתה המיוחד בו קוראת ריינאייר לנוסעים שטיסתם בוטלה או עוכבה בשל המחסור בעובדים של מערכת הבקרה האווירית להיכנס ולדרוש מנציבות האיחוד האירופי להעניק לכם את השירות שמגיע לכם״. באותו עמוד מצוין כי 24 מיליון נוסעים הושפעו/ נפגעו מאז חודש אפריל 2024 כתוצאה מהמחסור של העובדים של ה-ATC.

"בכל פעם שאתם טסים, חברות תעופה ונוסעים משלמים מחירי שיא (עלייה של 21% לפני הקורונה) עבור שירותי בקרת תנועה אווירית (ATC), אבל אף אחד מהם לא מקבל את השירות שהם משלמים עבורו. מרכזי ה-ATC נמצאים בחוסר כוח אדם כל הזמן וזה גורם לעיכובים וביטולי טיסות מסיביים לנוסעים ולמשפחותיהם ברחבי אירופה.

הדרך היחידה שזה ישתנה היא על ידי קריאה לנשיא הנציבות של האיחוד האירופי, אורסולה פון דר ליין, לנקוט בפעולה.

נשיאת הנציבות של האיחוד האירופי יכולה להורות למדינות החברות לנקוט בפעולה מיידית ולהבטיח שלשירותי בקרת תנועה אווירית יש את רמות הצוות הנאותות כדי לספק שירות יעיל וללא הפרעות.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאיירRyanair

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: