אא

אירופה במוקד: אמריקן איירליינס חושפת את לוח טיסותיה לקיץ 2025 עם 5 קווים חדשים לבירות אירופאיות

חברת התעופה הגדולה בעולם שהפסיקה את טיסותיה לישראל בחודש אוקטובר 2023, תטוס לראשונה מאז 2019 לאדינבורו, סקוטלנד וכן ל-4 ערים מרכזיות נוספות באירופה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בעוד הסתיו באופק, חברת אמריקן איירליינס מתכוננת להביא עוד נוסעים לאירופה בקיץ הבא עם חמישה קווים חדשים.

חברת התעופה הגדולה בעולם ממשיכה להגדיל את הטיסות הטרנס-אטלנטיות ותציע לנוסעים חמישה קווים חדשים לאירופה החל מקיץ 2025.

אמריקן תחדש את הטיסות לאדינבורו, סקוטלנד (EDI), לראשונה מאז 2019 ותוסיף קווים חדשים לאתונה, יוון (ATH); מדריד (MAD); מילאנו (MXP) ורומא (FCO).

אדינבורו: צילום: Shutterstockאדינבורו: צילום: Shutterstock

"אנו מצפים לספק ללקוחות דרכים נוספות לבקר ביעדים האהובים עליהם באירופה בקיץ הבא", אמר בריאן זנוטינס (Brian Znotins), סגן נשיא בכיר של רשתות ותכנון לוחות זמנים של אמריקאי. "חידוש השירות לאדינבורו והוספת קווים חדשים ליעדים פופולריים אחרים ברחבי היבשת יציע ללקוחות גישה נוחה מהרשת המקומית המובילה בתעשייה האמריקאית לכל מה שיש לאירופה להציע".
כרטיסים טיסה יהיו זמינים לרכישה החל מה-9 בספטמבר.

אתונה. צילום: פספורטניוזאתונה. צילום: פספורטניוז

מפילדלפיה (PHL), נוסעי אמריקן יוכלו להתחבר מיותר מ-80 יעדים ברחבי ארה"ב ל-17 יעדים טרנס-אטלנטיים, כולל טיסה ישירה חדשה לאדינבורו מה שיעניק לנוסעים ״גישה נוחה לבקר בטירות המתנשאות ובנופי הטבע המדהימים של סקוטלנד.״

אמריקן תרחיב את לוח הזמנים שלה לאיטליה בשנה הבאה עם קו ישיר חדש ממיאמי (MIA) לשדה״ת FCO ברומא ומפילדלפיה לשדה העופה הבינלאומי של מילאנו-MXP. אמריקן תפעיל טיסות לשדה״ת FCO ברומא משישה שדות תעופה בארה"ב בשנת 2025 - יותר מכל חברת תעופה אמריקאית אחרת.

מילאנו. צילום: פספורטניוזמילאנו. צילום: פספורטניוז

עם שירות חדש משארלוט, צפון קרוליינה (CLT), לאתונה, אמריקן תציע ארבע טיסות יומיות ליוון בשנת 2025, שיספקו גישה ליוון מיותר נמלי תעופה בארה"ב מכל חברת תעופה אחרת בקיץ הבא.

לראשונה אי פעם, אמריקן תחבר מרכזה בשיקגו (ORD) עם מדריד בירת ספרד.

אמריקן מציעה כעת את מספר הטיסות הרב ביותר מכל חברת תעופה אמריקאית לספרד, ונוסעי החברה יוכלו להרחיב את הנסיעות שלהם גם בזכות טיסות עם השותפים של אמריקן ליעדים נוספים ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

אמריקן תציע יותר מ-70 טיסות יומיות ליותר מ-20 יעדים טרנס-אטלנטיים בקיץ 2025. אמריקן, תחזיר טיסות לקופנהגן, דנמרק (CPH); נאפולי, איטליה (NAP); וניס, צרפת (NCE) לעונת הנסיעות של קיץ 2025.

לנוסעים שחולמים לבקר בפריז יהיו דרכים נוספות לבקר בבירת צרפת עם הרחבת הקו העונתי בחורף ממיאמי לקיץ. אמריקן גם תרחיב את הפעילות בשלושה קווים טרנס-אטלנטיים אחרים כדי לתת ללקוחות יותר זמן לנסוע ליעדים מובילים באירופה.

נמל התעופה פיומיצ'ינו רומא. צילום: Shutterstockנמל התעופה פיומיצ'ינו רומא. צילום: Shutterstock

לנוסעים המעוניינים לחצות את האוקיינוס ​​השקט בקיץ הבא, אמריקן תציע קיבולת מורחבת בארבעה קווים לאסיה.

ללקוחות תהיה יותר גישה לטוקיו ומחוצה לה עם מטוסים גדולים יותר הפועלים בכל הטיסות של אמריקן מדאלאס-פורט וורת' (DFW) ומלוס אנג'לס (LAX) ליפן.

בנוסף, בזכות הסכמי קוד שייר המופעלים על ידי השותפים של אמריקן, נוסעי החברה יכולים לגשת בנוחות ליותר מ-30 יעדים נוספים ברחבי יפן ומזרח אסיה בכרטיס אחד בלבד.

מרכז מדריד. צילום: Shutterstockמרכז מדריד. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינסAMERICAN AIRLINES

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: