אא

נגעו בשמיים: מטס אווירי מיוחד לפצועי המלחמה

30 כלי טיס השתתפו בסוף השבוע במחווה לפצועי המלחמה המשתקמים במרכז הרפואי "עדי נגב - נחלת ערן". הפעילות נערכה יחד עם ארגון "עננים ותעופה למען הקהילה". יו"ר עדי נגב נחלת ערן, האלוף במיל. דורון אלמוג: "רגע אחד של אושר וחסד"

צילום: עדי נגב - נחלת ערן צילום: עדי נגב - נחלת ערן

בשמי דרום הארץ התקיים בסוף השבוע מטס אווירי מיוחד למען פצועי המלחמה המשתקמים במרכז הרפואי לשיקום ע"ש הארווי וגלוריה קיילי ב"עדי נגב - נחלת ערן".

במטס החגיגי לקחו חלק כ-30 מטוסים, שהטיסו את עשרות המשתתפים בהם פצועי מלחמת 'חרבות ברזל' ובסיומו נערך טקס כבוד בו הוענקו כנפיים למשתתפים.

הפעילות נערכה יחד עם ארגון "עננים תעופה למען הקהילה" לרגל פתיחת השנה.

צילום: עדי נגב - נחלת ערןצילום: עדי נגב - נחלת ערן

את המטס יזם הפרסומאי והמרצה לחדשנות במכללה האקדמית נתניה, אורי אוברוצקי, שביקש לתת רגעי אושר לפצועים בהשתתפות מתנדבים, עובדים ודיירי הכפר השיקומי "עדי נגב - נחלת ערן", שלכמה רגעים נגעו בעננים.

יו"ר עדי נגב, דורון אלמוג, קצינת הנפגעים אוריה ברוכי כהן ויוזם המטס אורי אוברוצקי. צילום: עדי נגביו"ר עדי נגב, דורון אלמוג, קצינת הנפגעים אוריה ברוכי כהן ויוזם המטס אורי אוברוצקי. צילום: עדי נגב

יו"ר עדי נגב-נחלת ערן, אלוף במיל', דורון אלמוג: "התאפשר לנו לעשות דבר מיוחד במינו. אותם פצועים שנפגעו במלחמה, כבר לא יוכלו להיות טייסים. הם נמצאים בעיצומו של מסע שיקום ארוך מאד, אבל היום הם נגעו בשמיים. הם היו טייסים לרגע אחד של אושר וחסד. זה בדיוק מה שאנחנו עושים במרכזים השיקומיים שלנו ורוצים לאפשר לאותם אנשים שקשה להם יותר, להרגיש שווים בין שווים. אני מודה לצוותים הנפלאים והמסורים שלנו, לטייס שי שמעון, יו"ר עמותת "עננים תעופה למען הקהילה" שהוביל את כל המטס, ולטייסים הנפלאים מהעמותה שבזכותם יכולנו לעשות את הפעילות ולכל מי שלקח חלק באירוע המיוחד הזה".

מיכאל גוטסמן, חייל מילואים שנפצע במלחמת 'חרבות ברזל' ברצועת עזה ומשתקם במרכז והשתתף במטס, אמר: "בשבילי הטיסה הייתה סגירת מעגל – הפעם האחרונה שטסתי הייתה כשהייתי פצוע אנוש והוטסתי במסוק ל'סורוקה'. לראות את הארץ היפה שלנו שנלחמנו עליה מלמעלה, בפעילות כזאת מיוחדת עם הצוות המדהים שלנו בעדי נגב, זה דבר מדהים. במרכז השיקומי אנחנו עושים צעדים קטנים כל יום, אך מאד משמעותיים בתהליך הארוך ואנחנו מרגישים את ההתקדמות. זאת הייתה חוויה מגבשת ויוצאת דופן, להיות יחד עם החברים והמטפלים".

צילום: עדי נגב נחלת ערןצילום: עדי נגב נחלת ערן

ביוני 2022 נפתח בכפר המרכז הרפואי לשיקום הראשון בנגב, המיועד לשיקום אנשים מהקהילה לאחר פגיעות נרכשות ומשנה את כל תפיסת השיקום המוכרת לתושבי הדרום והנגב. במרכז משתקמים היום חיילים ואזרחים רבים שנפגעו במלחמה.

הפצוע שי דדון יחד עם יו"ר ארגון עננים שמעון שי, אבי וורצמן מנכ"ל עדי נגב, ודורון אלמוגהפצוע שי דדון יחד עם יו"ר ארגון עננים שמעון שי, אבי וורצמן מנכ"ל עדי נגב, ודורון אלמוג

צילום: עדי נגב - נחלת ערןצילום: עדי נגב - נחלת ערן

צילום: עדי נגב - נחלת ערןצילום: עדי נגב - נחלת ערן

צילום: עדי נגב - נחלת ערןצילום: עדי נגב - נחלת ערן

צילום: עדי נגב - נחלת ערןצילום: עדי נגב - נחלת ערן
צילום: עדי נגב נחלת ערןצילום: עדי נגב נחלת ערן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חרבות ברזל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: