אא

היסטוריה בבואינג: הסכם עבודה חדש עם איגודים המייצגים יותר מ-33.000 עובדים

ההסכם הגיע לאחר משא ומתן אינטנסיבי, הראשון בין בואינג לאיגודי העובדים האלה מזה 16 שנים, ויוביל להעלאת שכר כללית הגדולה בהיסטוריה והטבות נוספות לעובדים

צילום: בואינג צילום: בואינג

הנשיאה והמנכ"לית של חטיבת המטוסים המסחריים של בואינג, סטפני פופ, פרסמה הודעת וידאו לעובדים עם ההגעה להסכם חדש עם איגודי העובדים:

"שמענו מה חשוב לך לחוזה החדש, והגענו להסכם טנטטיבי עם האיגוד על הצעה היסטורית שדואגת לך ולמשפחתך. הצעת החוזה מספקת את עליית השכר הכללית הגדולה ביותר אי פעם, נתח עלות רפואי נמוך יותר כדי להפוך את שירותי הבריאות למשתלם יותר, תרומות גדולות יותר של החברה לקראת פרישתך, ושיפורים לאיזון טוב יותר בין עבודה לחיים.

לא פחות חשוב, החוזה הזה מעמיק את המחויבות שלנו לצפון מערב האוקיינוס ​​השקט. השורשים של בואינג נמצאים כאן בוושינגטון. זה המקום שבו דורות של עובדים בנו מטוסים מדהימים שמחברים את העולם. וזו הסיבה שאנחנו נרגשים שכחלק מהחוזה, הצוות שלנו באזור יבנה את המטוס החדש הבא של בואינג. זה יתאים לדגמי הדגל האחרים שלנו, כלומר ביטחון תעסוקתי לדורות הבאים. זו מחויבות גדולה לך ולקהילה שלנו".

על עובדי האיגודים של בואינג אמרה הנשיאה:

"יותר מ-33,000 עובדים מיוצגים על ידי האיגודים, בעיקר בוושינגטון ובפורטלנד, בצר. יש גם קבוצה קטנה של עובדים בקליפורניה.

תוך תמיכה בעיקר בייצור מטוסים מסחריים והגנה, חלל ואבטחה, והיחידה כוללת גם עובדים בשירותים גלובליים ובתאגידים פונקציות.

זהו המשא ומתן המלא הראשון בין בואינג לאיגודים מזה 16 שנים. לאחר אשרור חוזה חדש ב-2008, העובדים אישרו שתי הארכות חוזה ב-2011 וב-2014. ההארכה הנוכחית של 8 שנים החלה ב-2016.

כחברת חלל עולמית מובילה, בואינג מפתחת, מייצרת ומספקת שירות למטוסים מסחריים, מוצרי הגנה ומערכות חלל עבור לקוחות ביותר מ-150 מדינות. כיצואנית מובילה בארה"ב, החברה ממנפת את הכישרונות של בסיס ספקים עולמי כדי לקדם הזדמנויות כלכליות, קיימות והשפעה קהילתית. הצוות המגוון של בואינג מחויב לחדשנות לעתיד, להוביל בקיימות, ולטפח תרבות המבוססת על ערכי הליבה של החברה של בטיחות, איכות ויושרה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בואינג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: