אא

ישראייר בדרך להגשת תביעת ענק נגד Turkish Technic מקבוצת טורקיש איירליינס

Turkish Technic הייתה ספקית החלפים של ישראייר, ועם פרוץ המלחמה, החליטה לעצור את אספקת החלפים. בנוסף, בישראייר טוענים כי החברה הטורקית מקבוצת טורקיש איירליינס לא שחררה ערבות כספית על סך 250 אלף אירו

ישראייר. פספורטניוז ישראייר. פספורטניוז

פרסום ראשון: חברת ישראייר נערכת לקראת הגשת תביעת ענק נגד חברת Turkish Technic קבוצת טורקיש איירליינס בסך של כמיליון דולר, כך נודע לראשונה לפספורטניוז.

Turkish Technic, שבבעלות קבוצת טורקיש איירליינס הייתה ספקית החלפים של חברת ישראייר ועם פרוץ המלחמה, ככל הנראה בשל שיקולים פוליטיים, החליטה החברה לעצור את אספקת החלפים לישראייר.

בנוסף, בחברת ישראייר טוענים כי Turkish Technic לא שחררה ערבות בסך של 250 אלף אירו שהעמידה לזכותה ישראייר כחלק מההסכם בין שתי החברות.

בישראיייר עוד טוענים כי הטורקים העבירו מסר לאנשי ישראייר כי הם קיבלו הנחיה כי הם אינם יכולים להמשיך לעבוד עם חברה ישראלית.

בכך ישראייר החלה להיערך להגשת תביעה בסך מיליון דולר על מימוש תנאי ההסכם והנזקים הישירים והעקיפים שנגרמו לחברת התעופה הישראלית.

עוד נודע לפספורטניוז, כי בחברת ישראייר פנו לשגריר טורקיה בישראל בסוף שנת 2023, אך הואיל וזה הוחזר לטורקיה לא נתקבלה כל תגובה לחברה.

מישראייר לא נמסרה תגובה.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירטורקיש איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: