אא

לאונרדו על המסלול של פרארי: שיתוף פעולה בין מלונות פתאל למותג הרכב היוקרתי

רשת המלונות של פתאל, השיקה לאחרונה שיתוף פעולה ייחודי עם Ferrari Club Passione Rossa, אחד ממועדוני אספני מכוניות היוקרה של פרארי, תחת הכותרת: "מרומא לפריז באדום"

צילום: ANDREA GRAZIAN: צילום: ANDREA GRAZIAN:

מלונות לאונרדו, מרשת מלונות פתאל, בשיתוף פעולה יוקרתי עם פרארי.

ביום ה׳ הקרוב (12 בספטמבר), 30 רכבי פרארי ממותגים עם Leonardo Hotels ו-Nyx Hotel Rome by Leonardo Hotels ייצאו מרומא למסע עוצר נשימה בן ארבעה ימים ברחבי איטליה. במהלכו יעצרו באגם גרדה, יעברו דרך צרפת וישירות אל היעד הסופי - פריז.

מכוניות הפרארי (הנהוגות על ידי בעליהם הנלהבים) ייסעו באזור הכפרי האיטלקי, נופי האלפים והאזורים הצרפתיים, כדי להדגיש את הקשר של מלונות לאונרדו מרשת מלונות פתאל עם יוקרה, איכות וחוויות ייחודיות שמציעים במלונות הרשת ברחבי אירופה.

במהלך 'התהלוכה האדומה' יתקיימו גם תצוגות מרהיבות בכל הערים המעורבות ביוזמה.

צילום: Andrea Grazianצילום: Andrea Grazian

המסע המשותף יצא ממלון Leonardo Boutique Hotel Roma Termini, נכס אלגנטי ומודרני ברומא הממוקם ברחוב ויה מרגרה המרכזי ואידיאלי לנסיעות עסקים ואו לנופש שכולו פנאי. בהמשך רכבי הפרארי יעברו ליד המלון החדש בעיר- NYX Hotel Rome אשר עתיד להיפתח בתחילת 2025. המלון החדש, ממוקם בלב רובע פראטי ויציע כ-300 חדרים על פני שמונה קומות, מסעדה, בר וחדרי ישיבות גדולים. המלון מיועד להפוך לאייקון של אירוח לייף סטייל בבירה האיטלקית, הודות לעיצוב המשלב אינדיבידואליות, אמנות מקומית ואווירה אורבנית.

מלון לאונרדו בוטיק פריז אופרה. צילום: David Emmanuelמלון לאונרדו בוטיק פריז אופרה. צילום: David Emmanuel

המסע ימשיך לצפון איטליה, תוך עצירה באגם גרדה, במלוןLeonardo Hotel Lago di Garda - Wellness and Spa הממוקם על החוף הדרומי של האגם. המלון עבר לאחרונה שיפוץ כולל ומציע חווית רוגע מושלמת עם ספא מאובזר, שלוש בריכות וחללים מודרניים מעוצבים כאשר את כל אלו מקיף הנוף הקסום של האזור הכפרי של צפון איטליה הממוקם לא הרחק מהחופים היפים של אגם גרדה.

היעד הסופי של המסע יהיה פריז, שם נפתח לאחרונה מלון Leonardo Boutique Hotel Paris Opera. המלון הראשון מבית מלונות לאונרדו-פתאל בצרפת בכלל ובעיר האורות בפרט, מגלם בצורה מושלמת אלגנטיות פריזאית, הודות לקסם ההיסטורי של הבניין מהמאה ה-19 ולסגנון העכשווי של חללי הפנים שעוצבו על ידי מעצבת הפנים מארי-אגנס לובוטין.

צילום: Andrea Grazianצילום: Andrea Grazian

שיתוף הפעולה בין מועדון הפרארי הגדול באיטליה למלונות לאונרדו מרשת פתאל הוא הראשון בסדרת שיתופי פעולה עתידיים דומים אשר יתמקד בנופי צפון איטליה וצרפת בשיתוף מלון NYX רומא, שעתיד להיפתח ברבעון הראשון של 2025, בהמשך למלון לאונרדו לאגו די גרדה ולאונרדו בוטיק פריז אופרה שנפתחו לאחרונה.

צילום: Andrea Grazianצילום: Andrea Grazian

"אנו גאים לשתף פעולה עם Passione Rossa Ferrari Club ביוזמה ייחודית זו שמחזקת את זהויות המותגים שלנו כשם נרדף למצוינות, יוקרה ואיכות, וממחישה את המחויבות שלנו לספק חוויות ברמה גבוהה לאורחים שלנו, במסע של שינוי וחדשנות", מסר רפי כרמון, מנכ"ל איטליה, צרפת והונגריה של מלונות לאונרדו מבית פתאל. "המסע מרומא לפריז הוא בראש ובראשונה אירוע מרהיב המדגיש גם את הקשר החזק עם המיקומים המרהיבים בהם נמצאים המלונות המשתתפים. יש לו ערך סמלי חזק, החוגג את המורשת האיטלקית והצרפתית הנפלאה – באיטליה ובצרפת - בהן אנו גאים לנהל מלונות איכותיים".

קרדיט צילום מלון לאונרדו בוטיק רומא טרמיני רומא:

איה בן עזרי

צילום: Andrea Grazianצילום: Andrea Grazian
מלון לאונרדו לאגו די גארדה. צילום: Andrea Grazianמלון לאונרדו לאגו די גארדה. צילום: Andrea Grazian
צילום: Andrea Grazianצילום: Andrea Grazian
צילום: Andrea Grazianצילום: Andrea Grazian
צילום: Andrea Grazianצילום: Andrea Grazian

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: