אא

המגה יאכטה החדשה של ריץ קרלטון יצאה ללב ים: "אמות מידה חדשות בהפלגות היוקרה"

יאכטת העל היוקרתית הפליגה לקרוז הראשון שלה - 7 לילות ממונטה קרלו לרומא. יו"ר ומנכ"ל The Ritz-Carlton Yacht Collection: "בגאווה ובהתרגשות עצומים אנו מקבלים את ILMA בברכה לצי הגדל שלנו"

המגה יאכטה אילמה. צילום: Ritz-Carlton Yacht Collection המגה יאכטה אילמה. צילום: Ritz-Carlton Yacht Collection

ILMA, המגה יאכטה החדשה ביותר בקולקציית היאכטות Ritz-Carlton Yacht Collection, יצאה להפלגת הבכורה שלה. היאכטה היוקרתית הפליגה לקרוז של 7 לילות ממונטה קרלו לרומא.

"בגאווה ובהתרגשות עצומים אנו מקבלים את ILMA בברכה לצי הגדל שלנו. מאז הופעת הבכורה של המגה יאכטה Evrima אנחנו איתנים בחתירה למצוינות בים. התוספת של ILMA מסמנת המשך שלנו במשימה לספק שירות אגדי והנאה ללא תחרות לאורחים שלנו", אמר ג'ים מורן (Jim Murren), יו"ר ומנכ"ל The Ritz-Carlton Yacht Collection.

"ההשקה של ILMA מדגימה את המסירות הבלתי מעורערת של ריץ קרלטון להצבת אמות מידה חדשות בהפלגות היוקרה", אמרה ג'ני בנזאקן, סגנית נשיא בכירה של ריץ-קרלטון. "אילמה מביאה מקומות אירוח יוקרתיים יוצאי דופן ושירות אישי
עבורו המותג ריץ-קרלטון".

ביאכטה, המתאימה לאירוח של עד 448 אורחים, יש 224 סוויטות שכולן עם מרפסות פרטיות עם נוף לים. עוד על סיפונה, חמש מסעדות מתוכן שתיים עם שפים עטורי כוכבי מישלן: Seta su Ilma - מסעדה איטלקית בניצוחו של השף Fabio Trabocchi ו-Beach House -מסעדה באוויר הפתוח עם תפריט לטיני-קאריבי בניצוחו של השף Michael Mina.

עונת הפתיחה שלה בים התיכון כוללת עגינה בנמלים כמו סנטוריני, ו-ולטה. עוד מתוככנת לשוט ביעדים בצפון אירופה ובהמשך גם לאיים הקריביים.

לעוד כתבות על עולם השייט כנסו לאתר הקרוזים החדש PassportCruise.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריץ קרלטוןקרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: