אא

בתוך שנתיים: ישראייר כמעט הכפילה את מספר הנוסעים וחוצה לראשונה את רף 200 אלף נוסעים בחודש

לאחר השיא של 207 אלף נוסעים בחודש אוגוסט, מנכ״ל ישראייר מסביר: ״ההתרחבות שלנו קשורה לשני מהלכים מרכזיים שביצענו: הצטיידות בטכנולוגיות מובילות בתחום המסחרי והתפעולי והגדלת כושר היצור״ ומשבח את העובדים: ״תעודת כבוד לצוותים שעובדים ימים כלילות״

מטוס ישראייר. צילום: עידו וכטל מטוס ישראייר. צילום: עידו וכטל

חברת ישראייר מציינת חודש היסטורי בנתב״ג, לאחר שהטיסה לראשונה בתולדותיה יותר מ-200 אלף נוסעים בחודש אחד.

כזכור, על פי דו״ח נתב״ג שהתפרסם היום, ישראייר חצתה לראשונה את סף ה-200,000 נוסעים בחודש אוגוסט, ומדורגת שנייה ברשימת חברות התעופה הפועלות בנתב״ג כיום, עם נתח שוק מרשים של 13.07% עם 207,451 נוסעים, זינוק של 31.13% לעומת אוגוסט אשתקד.

אורי סירקיס מנכ״ל ישראייר, אמר היום לפספורטניוז, לאחר פרסום הדו״חות של רשות שדות התעופה: ״ההתרחבות של ישראייר קשורה לשני מהלכים מרכזיים שהחברה ביצעה: האחד הצטיידות בטכנולוגיות מובילות בתחום המסחרי והתפעולי המאפשרים לנו למכור יותר ולנהל יותר קיבולת והשני - הגדלת כושר היצור. בחודש באוגוסט 2022 הטיסה ישראייר 116 אלף נוסעים ואילו בחודש אוגוסט האחרון, עלינו ל-207 אלף נוסעים, כלומר בתוך שנתיים כמעט הכפלנו את כמות הנוסעים שטסו עם החברה, זאת תעודת כבוד תפעולית לצוותים של ישראייר שעובדים ימים כלילות״.

אורי סירקיס. צילום: פספורטניוזאורי סירקיס. צילום: פספורטניוז

סירקיס אינו סבור כי הגידול החד במספרי הנוסעים קשור למלחמה ומסביר: ״הקשר למלחמה מגיע רק בנתח השוק של ישראייר שעלה ל-13%, כאשר התוכנית המקורית של החברה היתה להטיס כ-300 אלף נוסעים בחודש אוגוסט, כמו גם בחודש ספטמבר הנוכחי.״

על הזינוק במספרים אמר סירקיס: ״בשנת 2022 הפעילה ישראייר 3 מטוסים חכורים ו-5 נוספים בהפעלה עצמית, בשנת-2024 -4 מטוסים חכורים בהחכרה קצרת טווח ו-8 מטוסים בהפעלה עצמית. ההגדלה הזו באה לידי ביטוי בכמות הנוסעים שטסו עם ישראייר ואנחנו מעריכים שהמגמה הזו תימשך״.

על העתיד אמר מנכ״ל ישראייר: ״הנחת העבודה שלנו היא כי בשנה הבאה יהיה לנו גידול נוסף במספרי הנוסעים בחודש אוגוסט וזאת בשל בעובדה שהמטוס השמיני שלנו בהפעלה עצמית הגיע לארץ והצטרף לצי המטוסים של החברה רק במחצית השניה של חודש אוגוסט ובשנה הבאה הוא יפעל לאורך כל חודש אוגוסט מה שיאפשר לנו להגדיל עוד יותר את מספרי הנוסעים בחודש אוגוסט 2025 ולשבור שיאים נוספים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייראורי סירקיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: