אא

גן עדן של פחמימות נפתח והוא מציע בראנצ'ים כל השבוע!

לא סתם קראו למקום BREAD, בכל פינה תמצאו שם פחמימות מתוקות ומלוחות, מושחתות וטעימות. תכירו את הבייקרי שמרגש את הראשלצ'ים

ברד בייקרי. אוסנת גואטה ברד בייקרי. אוסנת גואטה

מה אנחנו בסך הכל רוצים. פחמימה מנחמת שתשכיח מאיתנו את כל הצרות. ולכן בכל מקום צצים להם בתי מאפה גדושי מאפים, לחמים וכריכים. אנחנו לא מתלוננים- רק משמינים.

ראשון לציון כבר מזמן לא צריכה את תל אביב כשזה נוגע למאפיות, יש לה שפע של בייקריז מופלאים ומוגזמים ולאחרונה הצוטרף לרשימה עוד אחד והוא גם מפתיע.

תנו לנו בקובנה!

על הנייר וגם מול הויטרינה, גולת הכותרת של המקום הם המאפים המתוקים והמלוחים שמונחים כבר בכניסה כדי שתתבלבלו מרוב האופציות, אבל תרשו לי לספר לכם סוד, יש פה שוס אחר!
אל תדאגו, אני אספר לכם על כל המאפים אבל אני רוצה להתחיל דווקא מהשוס.
בבברד, המקום החדש, יש תפריט בראנץ משוגע, שמגיש מגוון של מנות רוויות נחמה ושחיתות שאני מבטיחה לכם שיגרמו לכם לדחות את הביס מהקרואסון לעוד כמה דקות.

קובנה אבוקדו. נעם פריסמןקובנה אבוקדו. נעם פריסמן

אחת המנות שמדגימה את יכולות הבראנץ של המקום היא ה"קובנה אבוקדו", שתי פיסות שחומות של קובנה חמאתית, ומעליה אבוקדו טרי, קונפי שרי ושום וביצת עין שנשפכת בחלמון כתום והופכת את הכל לביס מענג (48 שקלים).

מנה נהדרת נוספת היא הקרוק מאדאם- לחם קסטן פריך, רוטב בשמל, גבינת גאודה, סלמון מעושן ושוב אותה ביצת עין כתומה (61 שקלים), השחיתות הגבינתית הזו מופיעה גם בטוסטים שחומים, ויש כמובן גם גירסת אגז בנדיקט עם סלמון ולמי שזקוק לקצת פחות שחיתות, תוכלו למצוא מגש ארוחת בוקר ממש עשיר עם כל מה שצריך לפתוח את היום ווכריכי פרעצל מושקעים שעושים חשק של ממש. מלבד מנות פחמימה יש ויטרינה עם תבשילים חמים שונים שגם אפשר לקחת הביתה וגם אפשר לאכול במקום, פסטה עגבניות קונפי, אטריות אורז בתיבול אסייאתי, סלט בורגול, סלט אורז בר, פירה, ירקות צלויים ועוד.

ברד בייקרי. נועם פריסמןברד בייקרי. נועם פריסמן

תנו לי פחמימה

וכמובן שאי אפשר בלי הדבר אליו התכנסנו- המאפים. כיאה לשם של המקום, כל הויטרינה מלאה במגשים עם מיני מאפים שיוצאים ללא הרף מהמטבח: קרואסון קרם שקדים נקטרינות צלויות בדבש ורוזמרין; קיוב קרואסון גנאש שוקולד לבן מוקצף, קוביות מנגו וליים; קיוב קרואסון מוס גבינה ודובדבנים טריים; קרואסון שקדים פיסטוק; קרואנט- קרואסון במילוי בצק עוגיית שוקולדצ'יפס; דניש קינמון פיסטוק כשהדבר הכי בולט הוא קוביית קרואסון ענקית, כששוקולד זולג מעליה ובתוכה קרם של גנאש שוקולדי. וואי וואי לדיאטה.

שחיתות. אוסנת גואטהשחיתות. אוסנת גואטה

במלוחים תמצאו מאפים של קרואסון פולנטה ופטריות ומוקפצות עם פרמזן; קרואסון קפרזה- עגבניות, קרעי מוצרלה, בזיליקום טרי ובלסמי מצומצם; טארט עלים עם גבינות וירקות צלויים ועוד. המחיר למאפים נע בין 16-29 שקל.

על כל הטוב והמושחת הזה אחראית עדן ניסים, קונדיטורית מאד מוכשרת שעבדה לשעבר ברביבה וסיליה, ובהילטון ופה היא מרשה לעצמה להתפרע עם קונדיטוריה צרפתית קלאסית לצד שחיתות אמריקאית מהודקת ועשוייה היטב.

בימי שישי יש שפע של חלות ועוגות לקחת הביתה, הבראנץ מוגש עד 14:30
לחי 2 ראשון לציון | 055-556198, א-ה 07.00-21.00 | שישי 07.00-15.30

ברד בייקרי. גיל אבירםברד בייקרי. גיל אבירם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: