אא

"יש לה יכולות מנהיגות יוצאות דופן": האישה שמונתה לתפקיד הבכיר בחברת MSC

מותג השייט היוקרתי מקבוצת MSC Cruises מינה אישה לתפקיד היוקרתי לא פחות. החברה: "יש לה יכולות מנהיגות יוצאות דופן"

אנה נאש. צילום: Explora Journeys אנה נאש. צילום: Explora Journeys

מותג השייט Explora Journeys מקבוצת MSC Cruises מינתה את אנה נאש (Anna Nash) כנשיאת המותג היוקרתי.

נאש תהיה כפופה ישירות לפיירפרנצ'סקו ואגו Pierfrancesco) Vago), יו"ר בכיר בחטיבת השייט של קבוצת MSC.

לנאש קריירה המשתרעת על פני שני עשורים שנצברו במותגי אירוח יוקרתיים מובילים. לאחרונה שימשה כמנהלת מסחרית ראשית ב-Aman, שם מילאה תפקיד מרכזי בעיצוב האסטרטגיות המסחריות העולמיות של החברה ובהרחבת המותג. במהלך עשר שנות כהונתה באמן, היא גם כיהנה בתפקיד סמנכ"לית השיווק ומנהלת התקשורת הראשית.

בתפקידה החדש כנשיאת Explora Journeys, נאש תהיה אחראית "להניע את החזון האסטרטגי ויוזמות הצמיחה של המותג, תוך שהוא ממשיך להגדיר מחדש את טיולי היוקרה באוקיינוס. הניסיון הרב והמנהיגות שלה יהיו קריטיים כאשר Explora Journeys תתכונן להרחיב את הצי שלה. באחרונה הושקה האנייה EXPLORA II ואחריה ארבע אניות נוספות ייכנסו לשירות מ-2026 עד 2028.

על פי הודעת החברה, "נאש מביאה ניסיון עשיר במכירות גלובליות, פיתוח מותג, שיווק, דיגיטל, יחסי ציבור, תקשורת ועוד לתפקיד החדש שנוצר, לאחר שעבדה גם ב- Rosewood Hotels ו- Orient-Express, לפני שהצטרפה ל- Amanב-2014".

ואגו, יו"ר בכיר של חטיבת השייט של MSC Group: "אנו שמחים לקבל את פני של אנה ל-Explora Journeys, שם המומחיות המוכחת שלה בתעשיית האירוח היוקרתית במיוחד, יחד עם יכולות המנהיגות יוצאות הדופן שלה, יעזרו לנו להבטיח שהמותג שלנו יהיה גלובלי. מוכר ככל שאנו ממשיכים להציב סטנדרטים חדשים בנסיעות יוקרה".

נאש: "אני גאה להצטרף ל-Explora Journeys ברגע כה מרכזי בצמיחתה ובהתפתחותה. המסירות של המותג להגדרה מחדש של חווית השייט היוקרתית באוקיינוס ​​היא מעוררת השראה, ואני מצפה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מר ואגו והצוות המוכשר כדי להמשיך לבנות את החזון הזה. יחד, נשאף ליצור מסעות בלתי נשכחים עבור מטיילים בעלי אבחנה ברחבי העולם".

לכל העדכונים השוטפים בעולם השייט כנסו לאתר הקרוזים החדש PassportCruise.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSC Cruisesקרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: