אא

רשת אסטרל הגישה תביעה נגד החברה הכלכלית באילת ורשות הספנות והנמלים על 15 מיליון שקל

בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בב"ש נטען כי ״הנתבעות אסרו על התובעת להמשיך להפעיל את פעילות הספורט הימי והאטרקציה בשטח הלגונה הקטנה כפי שעשתה עד אז, במשך קרוב לכ-30 שנה".

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

רשת מלונות אסטרל באילת הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש תביעה נגד החברה הכלכלית באילת, רשות הספנות והנמלים בסך של 15 מיליון שקל בגלל מניעת זכות שימוש לטובת שיט וספורט ימי שעשתה התובעת מזה כמעט 30 שנה בחלק משטח המרינה באילת המכונה 'הלגונה הקטנה'.

מלון אסטרל מצוי על שפת הלגונה הקטנה ובתביעה נטען בין היתר כי: "אותה מעגנת בית המלון הוקמה על מנת להוות האטרקציה המשמעותית ביותר של בית המלון, גולת הכותרת המייחדת אותו מבתי המלון האחרים באילת, ושהקנתה לו יתרון בולט. המלון היחיד באילת בו האורחים יכולים ליהנות מפעילות ספורט ימי כגון שיט בקאייקים וסירות פאדלים וזאת ממש בשטח המלון. לשם כך, בנה בית המלון בהשקעת עתק של מיליונים, את מעגנת בית המלון וכן רכש כלי שיט קטנים, סירות פדאלים, ספאים וכו' לשימוש אורחיו".

לפי התביעה בהחלטה מחודש מרץ 2022, נקבע כי אסטרל "לא תקבל עוד רישיון עסק כבעבר וכי פעילותה בתחום הספורט הימי והשיט בשטח הלגונה הקטנה אינה מותרת עוד ומותנית בהגבלות כאלו ואחרות שכמוהן כריקונה מכל תוכן. הנה כי כן, בהחלטה זו הנתבעות אסרו על התובעת להמשיך להפעיל את פעילות הספורט הימי והאטרקציה בשטח הלגונה הקטנה כפי שעשתה עד אז, במשך קרוב לכ-30 שנה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות אסטרלרשת אסטרל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: