אא

אטלנטה: שני מטוסים התנגשו במהלך הסעה למסלול

המקרה אירע בשדה התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון אטלנטה בין שני מטוסי דלתא בשעה 10:07 שעון מקומי ולא דווח על נפגעים. דלתא: "אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על החוויה. משתפים פעולה עם הרשויות במסגרת חקירת האירוע"

Atlanta International Airport. צילום: Shutterstock Atlanta International Airport. צילום: Shutterstock

התנגשות על הקרקע באטלנטה: שני מטוסים של חברת דלתא איירליינס התנגשו הבוקר (שעון אטלנטה, ארה״ב) בשעה 10:07.

על פי הודעת שדה״ת, שני המטוסים ״יצרו מגע בצומת נתיבי ההסעה E ו-H בשדה התעופה הצפוני. לא דווח על נפגעים.״

מה-FAA - (מנהל הבטיחות הפדרלי) נמסר: ״בזמן שטיסת דלתא אייר ליינס שמספרה 295 הסיעה להמראה בנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון אטלנטה, קצה הכנף של המטוס פגע בזנב של מטוס Endeavour Bombardier CRJ900 שהיה בטיסת דלתא בקוד שייר עם Endeavor Air.

מטוס האיירבוס A350 היה בדרכו לטוקיו ואילו -Endeavour Bombardier CRJ900 היה בדרכו ללפאייט, לואיזיאנה. התאונה, שהתרחשה בצומת של שני נתיבי הסעה (טקסי) בסביבות השעה 10:10 בבוקר שעון מקומי ביום שלישי, 10 בספטמבר.״

תגובת דלתא: "בעקבות התקרית בנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסון באטלנטה, דלתא עבדה עם כל לקוח מהטיסות DL295 לטוקיו-האנדה ו-DL5526 ללפאייט, לואיזיאנה, כדי לספק טיסה במטוסים חלופיים שתוכננו לצאת ביום שלישי אחר הצהריים. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על החוויה.

לא דווח על נפגעים בקרב הלקוחות או אנשי הצוות, והפעילות נמשכה כרגיל בנמל התעופה באטלנטה. צוותי TechOps של דלתא העבירו את המטוסים להאנגרים של התחזוקה לצורך הערכה.

בינתיים, דלתא משתפת פעולה עם המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה ורשויות נוספות במסגרת חקירת האירוע."

עוד נמסר מהחברה כי: "ב-10 בספטמבר בשעה 10:01 בבוקר, שעון מקומי, הכנף של מטוס איירבוס A350 שהיה מתוכנן להפעיל את טיסת DL295 מאטלנטה לטוקיו-האנדה יצר מגע עם זנבו של Endeavour Air CRJ-900, DL5526 ללאפאייט, לואיזיאנה, בנתיב ההסעה (Taxi) הסמוך, וכתוצאה מכך נגרם נזק לזנב ה-CRJ-900 ולכנף ה-A350.

היו 221 נוסעים בטיסת DL295 ו-56 נוסעים בטיסת DL5526."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינסדלתאאטלנטה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: