אא

מדהים: האטרקציה החדשה בשדה״ת באבו דאבי - Etihad by Be Relax

ספא Be Relax, נגיש הן לאורחי טרקלין Etihad והן לכל הנוסעים העוברים במקום, מזמין את כולם לחוות את הרמה הבאה של הרפיה במעבר ללא צורך בהזמנה מראש או חברות בלעדית

שדה התעופה של אבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמן שדה התעופה של אבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמן

איתיחאד איירווייז (Etihad Airways) ו-Be Relax, מותג הספא המוביל בעולם לנמל תעופה, השיקו ספא חדש בטרקלין Etihad בנמל התעופה הבינלאומי Zayed באבו דאבי (AUH).

זו הפעם הראשונה ששני המותגים משתפים פעולה.

הספא החדש ממוקם בטרמינל A החדש שנחנך לאחרונה ומציע חווית בריאות ייחודית ונוחה לנוסעים העוברים בשדה התעופה החדיש הזה.

״הספא החדש הוא לא רק מקום להירגע בו - הוא מגלם את החזון המשותף של Be Relax ו-Etihad Airways להפוך את הבריאות לאבן יסוד בחוויית הטסים העוברים בשדה התעופה.

ספא Be Relax, נגיש הן לאורחי טרקלין Etihad והן לכל הנוסעים העוברים במקום, מזמין את כולם לחוות את הרמה הבאה של הרפיה במעבר ללא צורך בהזמנה מראש או חברות בלעדית.

טורקי אל חמאדי Turky Al Hammadi, מנהלת מוצר ואירוח בחברת Etihad Airways, אמרה: "בין אם יוצאים מאבו דאבי או בין שתי טיסות, אנו שמחים לקבל את פני האורחים שלנו ליהנות מהספא Be Relax הממוקם בטרקלין הפרימיום שלנו. בכל הנוגע לפינוק, השותפים שלנו, Be Relax הם מומחים ביצירת חווית ספא ​​מפנקת ומחדשת. השירותים מתוזמנים בצורה גמישה כדי לאפשר לאורחים שלנו להפיק את המרב מזמנם בשדה התעופה ולהגיע ליעדם בתחושת נינוחות ורעננים".

האורחים של Etihad שטסים ב-The Residence ובמחלקה הראשונה יכולים ליהנות משירות ספא ​​חינם כשהם טסים, בעוד שכל האורחים מוזמנים ליהנות מהמתקנים כשהם נוסעים.

חווית הספא מוגברת עוד יותר על ידי שותפויות בלעדיות עם שני מותגים ידועים: Valmont, שם מוכר בתחום טיפוח העורי מספק מוצרים בלעדיים וטיפולי פנים, בעוד Philip Martin's, מותג איטלקי פרימיום הידוע במומחיות הריח שלו, מציע מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ושירותי טיפוח שיער.

בנוסף, האורחים יכולים ליהנות מעיסויי הכיסאות המיוחדים של Be Relax, עיסויי גוף מלא, טיפוח שיער, טיפוח ציפורניים ומקלחות.

״שיתוף הפעולה הזה מוכן להציב סטנדרט חדש בתחום בריאות הנסיעות, מכיוון שהוא מביא נוחות אולטימטיבית על ידי שילוב חוויות טרקלין וספא ועבור Be Relax, זהו רעיון ראשון מסוגו,״ נמסר מטעם שדה התעופה של אבו דאבי.

"אני נרגש מהשותפות האסטרטגית הזו. המומחיות שלנו בבריאות בנסיעות בשילוב עם טרקלין הפרימיום Etihad נותן את הטון לפרק חדש במסע של Be Relax", אמר פרדריק בריסט Frederic Briest,, מנכ"ל ומייסד Be Relax. "כשאנחנו חוגגים את יום השנה ה-20 שלנו השנה, הפרויקט הזה לא יכול היה להגיע בזמן טוב יותר. זה לא רק פותח אופקים חדשים למותג שלנו אלא גם מציג את העתיד של בריאות הנסיעות לעולם".

עם כמעט 40 מכוני ספא ברחבי העולם, Be Relax מחויבת לפיתוח טיפולים, מוצרים וקהילה שמתעדפת טיפול עצמי ורווחה. היופי של הצעות Be Relax טמון בנגישות שלהם, שנועדה להתאים אפילו ללוחות הזמנים הצפופים ביותר. בין אם זה עיסוי כסא מהיר של 15 דקות או טיפול מפנק יותר לכל הגוף.

נוסעים מוזמנים לבקר בספא Etihad by Be Relax, הממוקם בנוחות בטרמינל A, בין מתחמי היציאה C&D, ליד שער C27 ובסמוך לטרקלין העסקים של Etihad.

הספא מציע שירותי רגיעה ובריאות 24 שעות ביממה לכולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אבו דאבי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: