אא

החל מ- 635 שקל ללילה למשפחה: המלון האילתי בהצעה מיוחדת לחופשה באילת בראש השנה

מלון נווה אילת החדש ששופץ לאחרונה בעלות של כ- 30 מליון שקלים מציג לא רק חדרים משופצים ובריכה ענקית אלא גם דיל לחגים שכולל אטרקציות לכל המשפחה וספא להרגעת ההורים

מלון נווה אילת. סיוון אסקיו מלון נווה אילת. סיוון אסקיו

אילת היא מזמן לא רק מקום לחופשות יולי אוגוסט, היא מלאה באטרקציות קולינריות וטיוליות והמלונות בה מתחדשים ומתפתחים. אבל מרכז העניינים הן החופשות המשפחתיות שדורשות קצת יותר אופציות כדי להעסיק את הקטנים וכדי לתת קצת חופש להורים.

בעלות של כ- 30 מליון שקלים, שופץ ממש לאחרונה מלון נווה אילת, לשעבר נובה, הממוקם במרכז הדרומי של אילת ומהווה חלק מההתעוררות של האיזור הזה מבחינת בילוי ולינה.
המלון ממוקד בעיקר למשפחות, ולקראת החגים הוא מציע דיל אטרקטיבי של ממש שכולל לינה משפחתית וכרטיסים לאטרקציות החל מ- 635 שקלים ללילה למשפחה.

מלון נווה אילת. סיוון אסקיומלון נווה אילת. סיוון אסקיו

להתחבר למדבר

נווה אילת מכיל 190 חדרים, מתוכן 126 סוויטות, החדרים ברמה מאד גבוהה ומעוצבים בקווים רכים בצבעי טרקוטה שמתאימים לאווירה המדברית ומרגיש כאילו כל השיפוץ נועד כדי להשתלב במדבר האופף את אילת ובא לתת קצת שלווה להמולה.
הסוויטות מחולקות לסלון וחדר שינה מופרדים עם דלת, מה שמאפשר חופשה משפחתית קרובה שגם מאפשרת פרטיות או חופשה זוגית מפנקת ממש. האמבטיה נעימה ומאובזרת ובכל חדר טאץ אומנותי קטן שעושה נעים בעין.

מלון נווה אילת. סיוון אסקיומלון נווה אילת. סיוון אסקיו

במלון יש בריכה גדולה עם שפע של פינות ישיבה מסביב כולל ערסלים שממשיכים את רעיון המדבר והזולה ואפילו פינות נחבאות למי שמחפש קצת שקט. מסביב לבריכה יש גם בר אוכל לנשנושים חמים וקרים של אמצע היום וכמובן גלידה.

מה שהקפיץ את חווית הבילוי הזוגי ובהחלט יעשה טוב להורים, הוא הספא שיש במקום, בניגוד טוטאלי להמולת הבריכה והילדים, הספא מנותק לחלוטין מרעשי רקע, יש בו פינת ישיבה שלווה ושפע של טיפולים מקצועיים שינתקו אתכם לשעה וחצי מענגות. צמוד לספא יש גם חדר כושר מאובזר כדי להוריד את הקלוריות של החופשה.

מלון נווה אילת. סיוון אסקיומלון נווה אילת. סיוון אסקיו

אבל בכל זאת חייבים להעסיק את הילדים ולא תמיד הבריכה מספיקה ולכן יש במקום אולם קולנוע קטן שמציג מגוון סרטים, לובי רחב עם פעילויות והופעות מיוחדות שיעסיקו את הקטנטנים בזמן שהמבוגרים נחים, ואפילו חדר משחקי וידאו, ג'ימבורי ומשחקייה לקטנטנים.

מלון נווה אילת. סיוון אסקיומלון נווה אילת. סיוון אסקיו

ומה עם האוכל?

הרי ידוע שלמלון באים כדי לאכול, ואין כמו ארוחות בוקר של מלון. גם פה יש פינות בריאות עם יוגורט וגרנולה ושפע של פירות, פינה של חביתות ומיני מתוקים, שפע של סלטים וגבינות כשבערב המגוון נוטה יותר לכיוון הבשרים ודגים טריים צלויים על הגריל לצד מגוון סלטים מפתיע ממש ותוספות. מידי ערב יש גם פינה עם מנה מיוחדת כגון: שווארמות ופיתות או סביח מפורק.
אל תדאגו לקטנים, יש מלא שניצלים ופסטה שביננו, גם אנחנו אוהבים לנשנש.

מלון נווה אילת. סיוון אסקיומלון נווה אילת. סיוון אסקיו

אטרקציות מסביב?

כפי שאמרתי אילת התפתחה רבות בשנים האחרונות, הרבה בזכות האוכלוסיה הצעירה שעברה אליה. המלון ממוקם ממש קרוב לתחנה המרכזית אבל ממוקם לא באיזור רועש כי אם מרכזי, לידו יש כמה מסעדות כולל ברזיל הקטנה- מסעדת בשרים וותיקה ומצויית, קפה ברוייטמן וקפה שושונה, שניהם יספקו לכםן פחמימות טעימות, קפה נהדר וארוחות בוקר בשישי ושבת, פורטונה- פיצריה נאפוליטאנית נהדרת שכיף לשבת אצלה לפיצה ויין.

בימים אלו הוקם ליד קניון חדש של שבעת הכוכבים עם מסעדות ואטרקציה נהדרת לכל המשפחה- "פארק הטרמינל"- ריאה ירוקה שכוללת פארק פעילויות לילדים.

הכתבת הייתה אורחת של המלון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טיסות לאילתאילתשדה התעופה באילתמלונות אטלסרשת מלונות אטלס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: