אא

עם סוויטה בגודל אלף מ"ר, ושבע מסעדות בבניין משנת 1792: ״הארמון״ החדש של רשת Four Seasons

במבנה מהמאה ה-18 ועל שפת האוקיינוס האטלנטי, רשת מלונות היוקרה השיקה את Hotel Rabat at Kasr Al Bahr ברבאט, מרוקו. עם סוויטה בגודל אלף מ"ר, 7 מסעדות וטרקלין בבניין משנת 1792, החופשה הבאה שלכם יכולה להיכנס להיסטוריה

מלון Four Seasons במרוקו. צילום: Four Seasons מלון Four Seasons במרוקו. צילום: Four Seasons

"ארמון לצד הים", בסך הכל שלוש מילים שהפכו תחת ידיהם המוקפדות של מנהלי רשת מלונות Four Seasons לאחד הפרוייקטים המהממים ביותר שנחנכו לאחרונה ביבשת אפריקה ובוודאי אחד ממתחמי היוקרה המרהיבים שהציגה.

קבלו את מלון Four Seasons Hotel Rabat at Kasr Al Bahr במרוקו, שנפתח ממש החודש על שפת האוקיינוס האטלנטי.

הארמון, סליחה, המלון, נמצא בבית מלכותי שנבנה במאה ה-18 והוא משולב עם גנים שופעים, מתחמי התרגעות וטיפולים שהופכים את המבנה העצום לבית עבור כל אורח. נווה מדבר בהגדרתו המפוארת ביותר שתוכלו לדמיין, בלב "עיר האורות" של מרוקו.

"רבאט היא עיר שהרגע שלה הגיע", אומר מנכ"ל רשת Four Seasons, גרגורי ויאוד (Gregory Viaud): "השקת המלון חושפת עידן חדש של יוקרה וזוהר, תוך בניית המוניטין שלנו על שירות אישי עם לב אמיתי. הצוות שלנו לא יכול לחכות לקבל את פניהם של האורחים שלנו ואת התושבים המקומיים שיגיעו לנקודת ציון היסטורית בעיר, שעברה שינוי מוחלט".

מיקום המלון מול האוקיינוס נוח במיוחד, כשהאורחים נמצאים מרחק דקות ספורות של הליכה מהקאסבה (הנקודה המרכזית בכל עיר), משרדי הרשויות והעסקים החשובים בעיר.

הגעה אל המלון משדה התעופה רבאט-סאלה תארך כחצי שעה, אך אם תנחתו בשדה התעופה הבינלאומי ע"ש מוחמד החמישי בקזבלנקה, הנסיעה תארך כשעה וחצי.

אם תבחרו לעשות את הדרך מקזבלנקה לרבאט ברכבת, מחכה לכם מסע מהיר של 45 דקות בלבד. טנג'יר הפראית רחוקה רק שעה ו-20 דקות ברכבת, אם תבחרו להמשיך מכאן להרפתקה אפריקאית.

Four Seasons צילום: Four Seasons צילום:

יעד שמשלב היסטוריה ורגש

השקת מלון Four Seasons היא למעשה תחילתו של פרק חדש עבור קאסר אל בהר – "הארמון לצד הים", שנבנה כאמור במאה ה-18 כארמון הקיץ של הסולטן מולאי סלימאן של מרוקו.

הנכס הפך מאוחר יותר לבית חולים צבאי וכעת, הודות לעבודת השיחזור והשימור של אנשי Four Seasons, המקום חזר לשמש שוב כמתחם אירוח, לינה וקולינריה ברמה הגבוהה ביותר.

האתר נמצא במתחם שגודלו כ-50 דונם הכולל אחד עשר בניינים בסך הכל - חמישה חדשים לגמרי ושישה היסטוריים – הדואגים לאיזון בין הפרטים ההיסטורים לעיצוב השיקי והמודרני.

"אנחנו נרגשים להיות מעורבים בהתפתחו הארמון בהשראת הבנייה במאה ה-18", אמר מנכ"ל Modon Holding, ביל אורג'ן (Bill O'Reagan): "המחוייבות המשותפת שלנו לחדשנות ולמצוינות במלון החדש תיצור עניין פנומנלי ותאפשר חוויות בלתי נשכחות".

Jassem Mohammed Bu Ataba Al Zaabi, יו"ר Modon Holding, אמר: "רבאט, עם ההיסטוריה העשירה והמורשת התרבותית, עומדת כמגדלור עבור מטיילים המחפשים חוויה אותנטית ובלתי נשכחת וערוכה לעתיד מדהים כיעד תיירותי מוביל. אנו גאים לתרום לצמיחה ולפיתוח של העיר המפוארת הזו, המפורסמת בנופים עוצרי הנשימה שלה ובאירוח החמים שלה, שתמשיך לרתק אל העיר לבבות של תיירים מכל העולם".

Four Seasons צילום:Four Seasons צילום:

ישנתם פעם במיטה של סולטן?

המלון החדש ברבאט מציע מגוון אפשרויות לינה: 200 חדרי אירוח וסוויטות – רובם עם מרפסות או טרסות וחדרים רבים עם נוף עוצר נשימה אל עבר האוקיינוס.

חלק מהסוויטות במלון משופרות וכוללות טרסת גג או בריכה פרטית.

הפסגה שבין חדרי הארמון היא הסולטאן המפואר ריאד – השוכן במעונו המקורי של הסולטן שנבנה בשנת 1792 וכעת שוחזר והורחב במלואו.

סוויטת הסולטן נפרשת על פני שתי קומות בגודל 1,000 מ"ר, כוללת שלושה חדרי שינה, חללי פנים מאובזרים ומעוצבים וכמובן טרסה ובריכת אינפיניטי פרטיות.

Four Seasons Four Seasons

7 מסעדות וטרקלין בבניין מהמאה ה-18

מלונות Four Seasons ידועות במעלות רבות, כשאחת הבולטות בהן היא העובדה שלא צריך להתלבט יותר מדי איפה לסעוד את ארוחת הערב או כמה זמן תארך הנסיעה למסעדה מהמלון. לא פחות משבע מסעדות ומתחמי קולינריה נבנו בארמון, וישמשו כמקום מפגש בין התושבים המקומיים לתיירים.

במלון תמצאו את בראסרי Marie שיגיש מטבח צרפתי, את Verdello שמתמקד במאכלים ים תיכוניים ואיטלקיים שמוגשם במרפסת מפוארת עם נוף נהדר ואת מסעדת Flamme שמשקיפה על הבריכות ומגישה מגוון מאכלים הנאפים בתנור כמו לחמים טריים ופיצות בסגנון מקומי.

בטרקלין הלובי תמצאו את Noora, מקום נהדר לקפה או תה של אחר הצהריים, כשלצידו בר האטלנטיק שיציג בפניכם את מיטב הטרנדים הבינלאומיים בכל מה שקשור בקוקטיילים, שמוגשים על ידי מיקסולוגים יצירתיים.

טרקלין Laila חבוי בתוך הבניין העתיק ביותר בארמון והוא מספק אווירה מיוחדת במינה לחגיגות, אירועים, שמחות והופעות. גם כאן תוכלו כמובן לתפוס קוקטייל ולחשוב שאתם סולטנים גדולים.

למצוא את השקט בחמאם המרוקאי

בנוסף למתחמי הקולינריה והדרינקים, המלון גאה בכך שהוא למעשה "מקלט בריאות" בלב העיר ההומה, עם נוף לאוקיינוס ולא פחות מ-10 חדרי טיפול פרטיים, חמאם מרוקאי מסורתי, סלון יופי מאובזר ובריכת מים מלוחים ופנימית מהממות. במתחם תמצאו גם שתי בריכות חיצוניות, אחת בסגנון הריזורטים המוכרים ואחת אינפיניטי המשתלבת בצורה מושלמת עם האוקיינוס שמולה. וכל זה עטוף במאות עצי דקל, זית והדר.

אם אתם מתעקשים להתאמץ, במקום תמצאו כמובן גם חדר כושר, כולל מרפסת חיצונית המשמשת לשיעורי יוגה. גם לאורחים הצעירים מוקצה כאן מתחם מיוחד בו ימצאו אטרקציות ופעילויות המותאמות לגילם.

Four Seasons Four Seasons

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasonsפור סיזנס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: