אא

Etihad Airways תפעיל 2 טיסות יומיות לפריז בשני מטוסי הדגל הטובים בעולם: ה-A380 והדרימליינר 787-9

חברת התעופה מאיחוד האמירויות שהמשיכה לטוס לארץ כמעט לכל אורך המלחמה, מכפילה את טיסותיה מאבו דאבי לאחת הערים המתויירות בעולם. טיסה אחת תפעל במטוס ה-Airbus A380 האייקוני ולאחר מכן יצטרף מטוס דרימליינר חדש לטיסה היומית השנייה החל מה-15 בינואר 2025

מטוס איתיחאד בנתב״ג. צילום: עידו וכטל מטוס איתיחאד בנתב״ג. צילום: עידו וכטל

איתיחאד איירווייז, (Etihad Airways), הודיעה על הרחבת טיסותיה לפריז.

החברה המעוטרת מאבו דאבי, עוברת להפעיל שתי טיסות יומיות החל מה-15 בינואר 2025.

לוח הטיסות החדש יכלול את החזרה של מטוס ה-Airbus A380 האייקוני של איתיחאד איירווייז מה-1 בנובמבר 2024, ולאחר מכן מטוס בואינג 787-9 דרימליינר החדיש יצטרף לקו הפופולארי בטיסה היומית השנייה החל מה-15 בינואר 2025.

כל הטיסות יכללו שירות בשלוש מחלקות - First, Business ו-Economy.

בחברה מציינים כי ״הכנסת טיסות יומיות כפולות בקו לפריז, מחזקת את המחויבות של אתיחאד להנעת תיירות לאבו דאבי, במיוחד בגזרת הפרימיום.״

אריק דה (Arik De), סמנכ"ל הכנסות ומסחר של Etihad Airways, אמר: "פריז היא עיר המייצגת אלגנטיות ותחכום, ואנו נרגשים להציע שתי טיסות יומיות המספקות לאורחים שלנו חווית טיסה מובחרת. החזרה של ה-A380 לפריז, ואחריה תוספת של מטוס הדרימליינר 787-9 עם שלושת המחלקות שלנו, מדגישה את המחויבות שלנו לספק ללקוחותינו את הטוב ביותר בשירות, קישוריות ונוחות, ומשפרת הן את הטיסות העסקיות והן לנופש, ומציעה קישוריות חלקה לרשת ההולכת וגדלה שלנו ברחבי מדינות ה-GCC, אסיה ומעבר לכך."

פריז:  צילום: Shutterstockפריז: צילום: Shutterstock

עוד נמסר על ידי איתיחאד כי שתי הטיסות היומיות תוזמנו בצורה נוחה ליציאות והגעות בבוקר ובערב, מה שמציע לנוסעים את הגמישות לבחור את לוח הזמנים המתאים להם ביותר.

״טיסות הבוקר לפריז מעניקות לתיירים את היתרון של צ'ק-אין מוקדם במלון ויותר זמן לגלות את האטרקציות של העיר, בעוד שהגעות בערב נותנות מענה למי שמחפש מעבר חלק לאחר העבודה או התחייבויות אחרות. לנוסעי עסקים, לוח הזמנים מאפשר ימי עבודה מלאים בשני קצוות הנסיעה״, מציינים בחברת התעופה.

מטוס האיירבוס -A380 יאפשר לנוסעים ליהנות מתכונות הטיסה המצויינות והמוכרות של איתיחאד כולל The Residence, סוויטת שלושת החדרים היחידה בעולם בטיסה, First Apartments ו-Business Studios. ואילו נוסעי אקונומי ייהנו גם ממרווח רגליים נוסף.

״מטוס הדרימליינר ה-787-9 של איתיחאד משלים את השירות המצויין של ה-A380, ומציע תאים בדרגות First, Business ו-Economy, עם שירותים חדשניים המיועדים לנוחות, פרודוקטיביות ומנוחה״, מציינים בחברה.

"עלייה זו בתדירות הטיסות שלנו לפריז משקפת את הביקוש החזק לנסיעות בין אבו דאבי לפריז, ומחזקת עוד יותר את מעמדה של אבו דאבי כשער מפתח לעולם. בין אם האורחים שלנו טסים לעסקים, פנאי או כדי לחקור את התרבות העשירה של שתי הערים, הטיסות היומיות הכפולות יבטיחו שהטיסה תהיה חלקה ומהנה ככל האפשר", הוסיף מנכ״ל איתיאחד איירווייז.

נזכיר כי חברת התעופה מאבו דאבי שהמשיכה לטוס לישראל כמעט לאורך כל המלחמה מאז אוקטובר 2023, משיקה גם שני קווים חדשים לערים - ורשה בפולין ופראג בצ'כיה, כאשר זו הפעם הראשונה שחברת התעופה האמירתית טסה ישירות למדינות אלו.

איתיחאד גם הודיעה כי תפעיל בלוח טיסות החורף החל מה-27 באוקטובר טיסות נוספות לתאילנד ותציע לא פחות מ-41 טיסות שבועיות לפוקט ובנגקוק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתיחאד איירווייסetihad airlinesאיתיחאד איירווייזאיתיחאד איירוויס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: