אא

בריטיש איירווייז מתחדשת: תפעיל 400 טיסות בשבוע לצפון אמריקה, וזאת רק ההתחלה

תפעיל יותר טיסות בשבוע מצפון אמריקה ללונדון בקיץ 2025 מאי פעם ותהיה חברת התעופה המפעילה יותר טיסות בין ארה"ב לבריטניה מכל חברת תעופה אירופאית אחרת. בריטיש איירווייז היא חברת התעופה האירופית היחידה שמציעה גם מחלקה ראשונה בטיסות בין אמריקה ללונדון

בריטיש איירווייס. צילום:  Shutterstock בריטיש איירווייס. צילום: Shutterstock

בריטיש איירווייז תפעיל מספר שיא של טיסות בין צפון אמריקה ללונדון לקיץ 2025, ותציע יותר מ-400 טיסות ישירות בשבוע במהלך השבועות העמוסים ביותר שלה.

חברת התעופה הבריטית פועלת עם טיסות ישירות מ-26 ערים בארה"ב ללונדון ומציעה יותר טיסות מכל חברת תעופה אירופית אחרת, והיא גם חברת התעופה האירופית היחידה שמציעה מחלקה ראשונה מעבר לאוקיינוס ​​האטלנטי ללונדון.

לוח הזמנים המעובה של הקיץ כולל את התוספות הבאות ללונדון הית'רו (LHR) לשבוע, הזמינות להזמנה עכשיו באתר החברה.

מיאמי: שבע טיסות נוספות בשבוע, מה שמביא את סך הטיסות ל-14 טיסות בשבוע והופכות לשירות פעמיים ביום כל השנה. חברת התעופה גם תפתח טרקלין חדש לגמרי במיאמי בשנת 2025, עם קונספט עיצוב הטרקלין החדש שלה.

אוסטין, טקסס (AUS): שש טיסות נוספות בשבוע, מה שמביא סך הכל ל-13 טיסות בשבוע. לאחר שחגגה 10 שנים של טיסה מאוסטין ללונדון מוקדם יותר השנה, ההרחבה מציעה גמישות רבה עוד יותר עבור נוסעי עסקים ונופש בין הערים התוססות הללו.
לאס וגאס, נבדה (LAS): שלוש טיסות נוספות בשבוע במהלך חודשי השיא, מה שמביא את סך הטיסות השבועיות ל-10.
פיטסבורג, פנסילבניה (PIT): הקו הפופולרי יגדל משש לשבע טיסות בשבוע, ויהפוך לטיסה יומית בפעם הראשונה מאז השקתו.
וושינגטון די.סי. (IAD): גידול של 7 טיסות בשבוע, מה שמביא את סך הטיסות ל-21 טיסות בשבוע.
ונקובר (YVR): גידול של עד 7 טיסות בשבוע ללונדון הית'רו, מה שמביא את סך הטיסות ל-14 טיסות בשבוע במהלך הקיץ. יחד עם הטיסה היומית של חברת התעופה ללונדון גטוויק, לקוחות בוונקובר יכולים לבחור משלוש טיסות ביום ללונדון מיוני עד ספטמבר.

ניל צ'רנוף Neil Chernoff, מנהל התכנון והאסטרטגיה הראשי של בריטיש איירווייס, התייחס לשינויים הקרובים: "אנו ממשיכים להגדיל את הרשת שלנו והשירותים הנוספים הללו ברחבי ארה"ב המשקפים את הביקוש הגובר לנסיעות מלונדון וממנה. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו מבחר גדול יותר ונוחות, ואנו נרגשים להציע להם הזדמנויות נוספות לחוות את השירות ברמה העולמית שלנו".

בעשור האחרון, בריטיש איירווייס השיקה שישה קווים חדשים מערים ברחבי ארה"ב כולל אוסטין ב-2014, ניו אורלינס ב-2016, נאשוויל ב-2018, פיטסבורג ב-2019, פורטלנד, אורגון, ב-2022, ולאחרונה סינסינטי ב-2023.

עדכוני קווים גלובליים נוספים

בריטיש איירווייס, הוסיפה גם טיסה יומית שלישית מלונדון לדלהי (DEL), שהביאה את מספר הטיסות הכולל להודו ל-63 בשבוע בחמישה יעדים.

גם הטיסות מקנקון (CUN) ללונדון גטוויק (LGW) יגדלו משש בשבוע לשבע, ויהפכו לטיסה יומי בקיץ הבא, וטיסה יומית שנייה נוספה מהית'רו לפירנצה (FLR).

שירותים חדשים לקואלה לומפור (KUL) ולג'דה (JED), שניהם יושקו בנובמבר 2024, יימשכו לעונת קיץ 2025, יחד עם גידול בתדירות בריאד (RUH).

לעונת חורף 2024, הקו הישיר של חברת התעופה מלונדון גטוויק לבנגקוק (BKK) יחזור ב-28 באוקטובר 2024, ויפעל שלוש פעמים בשבוע לבירת תאילנד. המספר הטיסות בקו יגדל עד חמש פעמים בשבוע בין ינואר למרץ 2025.

ללקוחות הטסים בטיסות המופעלות על ידי בריטיש איירווייס לדוחה (DOH) מוצעת כעת האפשרות לנסוע בתא ה-First של חברת התעופה, כאשר אחת הטיסות פעמיים ביום מהית'רו מופעלת במטוס בואינג 787-10.

בריטיש איירווייס נמצאת כיום במבצע.

למידע נוסף ולהזמנת טיסות, בקר בכתובת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: