אא

מהפכת ה-Wi-Fi בשמיים: יונייטד איירליינס תציע אינטרנט חינם בטיסותיה

שירות ה-Wi-Fi בחינם בטיסה יותקן ביותר מ-1,000 מטוסי החברה ויחל לפעול בתחילת 2025. "כל מה שאתה יכול לעשות על הקרקע, בקרוב תוכל לעשות במטוס יונייטד בגובה 35,000 רגל, כמעט בכל מקום בעולם", אמר מנכ"ל יונייטד, סקוט קירבי

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

יונייטד איירליינס קבעה היום סטנדרט חדש של קישוריות טיסה עם החתימה על ההסכם הגדול מסוגו בתעשייה עם SpaceX להכנסת שירות ה-Wi-Fi המהיר והאמין של Starlink לצי המטוסים של חברת התעופה לשימוש בחינם.

הלוויינים הנמוכים של מסלול כדור הארץ של Starlink מספקים אינטרנט אמין ומהיר ומגבירים את האמינות מעל אוקיינוסים ואזורים מרוחקים אחרים, שלא ניתן היה להגיע אליהם בעבר על ידי אותות סלולריים או Wi-Fi מסורתיים.

לקוחות יונייטד ייהנו בקרוב מאותו שירות אינטרנט מהיר, עם אחזור נמוך באוויר, כפי שהם נהנים בקרקע. הקישוריות החדשה, תפתח חוויות בקנה מידה, שאף חברת תעופה גדולה אחרת בארה"ב לא מספקת, כמו גישה לשירותי טלוויזיה וסטרימינג בשידור חי, מדיה חברתית, קניות, משחקים ועוד, במסכי גב המושב ובמכשירים האישיים בו זמנית.

יונייטד מצפה לשלב את Starlink בכל מטוסי יונייטד - יותר מ-1,000 מטוסים - במהלך השנים הקרובות. הניסויים מתחילים בתחילת 2025 עם טיסות הנוסעים הראשונות שצפויות בהמשך אותה שנה. שירות Starlink במטוסי יונייטד יהיה בחינם.

"כל מה שאתה יכול לעשות על הקרקע, בקרוב תוכל לעשות במטוס יונייטד בגובה 35,000 רגל, כמעט בכל מקום בעולם", אמר מנכ"ל יונייטד, סקוט קירבי. "הקישוריות הזו פותחת את הדלת לחוויית בידור טובה עוד יותר בטיסה, בכל משענת מושב - יותר תוכן, יותר מותאם אישית. תרבות החדשנות של יונייטד, שוב, מספקת הרבה עבור הלקוחות שלנו".

"אנחנו נרגשים לחבור עם יונייטד איירליינס כדי לשנות את חוויית הטיסה", אמרה גווין שוטוול, נשיאה ומנהלת תפעול ב-SpaceX. "עם Starlink על סיפון טיסת יונייטד שלך, תהיה לך גישה לאינטרנט המהיר המתקדם בעולם משער ההמראה עד לשער הנחיתה, ולכל הקילומטרים שביניהם".

בנוסף לשימוש בקישוריות Starlink במכשירים אישיים, ללקוחות יונייטד תהיה גישה גם במסכי גב המושב שלהם. ליונייטד יש כמעט 100,000 מסכי גב מושבים על פני הצי שלה, עם תוכניות להגדיל את המספרים הללו כאשר חברת התעופה תמשיך לקבל משלוח של מטוסים חדשים ולעדכן מחדש את המטוסים הקיימים עם חללי הפנים החדשים של יונייטד. התוכן בטיסה זמין ביותר מ-20 שפות שונות. חללי הפנים החדשים של יונייטד כוללים מסכי מגע HD בגודל 16 אינץ' בכל מושב United Polaris® Business Class, מסכי 13 אינץ' בכל מושב יונייטד First Class ומסכי 10 אינץ' בכל מושב יונייטד אקונומי".

ביונייטד מציינים כי השירות החדש יועיל גם לעובדי יונייטד - טייסי יונייטד, דיילות, טכנאים וסוכני שער, כולם משתמשים במכשירים ניידים כדי לסייע בהפעלת המבצע ולשרת לקוחות. ככל שיונייטד תפיץ את Starlink בצורה רחבה יותר, היא תיתן לכולם את אותן יכולות עשירות באוויר, כמו שיש להן על הקרקע, כולל במיקום מרוחק או כאשר שירותים מסורתיים עלולים להיפגע כמו במהלך הפסקות חשמל או אסונות טבע.

נזכיר כי יונייטד איירליינס עצרה את טיסותיה לישראל בתחילת אוגוסט והודיעה כי לא תחדש אותן עד להודעה חדשה לצד אמריקן איירליינס ודלתא אייר ליינס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: