אא

בריסל איירליינס: צי המטוסים הרחבים יגדל ותאי הנוסעים יזכו לחידוש כולל

3 מטוסי A330 חדשים יצטרפו לצי, ויחד איתם יותר מ-250 משרות לעובדים נוספים, וכמו כן החברה תשקיע יותר מ-100 מיליון אירו בתאי נוסעים מחודשים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

בריסל איירליינס תגדיל משמעותית את צי המטוסים ארוכי הטווח שלה באמצעות הוספת 3 מטוסי איירבוס A330, וצי המטוסים רחבי הגוף שלה יגדל ל-13.

בריסל איירליינס היא המומחית לאפריקה בקבוצת לופטהנזה, ומתכננת להמשיך ולחזק את מעמדה ביבשת.

למדינות רבות באפריקה יש אוכלוסיות וכלכלות צומחות, מה שמגדיל את הביקוש לטיסות. חברת התעופה הבלגית תשתמש במטוסים הנוספים בעיקר כדי לחזק את רשת אפריקה. השאיפה היא להפוך את בריסל למוקד אירופי לטיסות מאפריקה וממנה.

"הביקוש לטיסות אל ומאפריקה שמדרום לסהרה מתפתח בקצב מהיר וזה חיוני לקבוצת לופטהנזה להגדיל את טביעת הרגל שלה באזור. בריסל איירליינס היא חברת התעופה המושלמת לעשות בדיוק את זה, שכן המומחיות והנוכחות שלה ביבשת אין דומה לה. זה ייחודי וגורם לנו ביטחון לגבי הצלחת פרויקט ההרחבה הזה", אמר Dieter Vranckx, יו"ר מועצת המנהלים של בריסל איירליינס.

כדי לתמוך בתוכניות הצמיחה ארוכות הטווח, יותר מ-250 עובדים חדשים יצטרפו לבריסל איירליינס, כולל טייסים, דיילים, עובדי תחזוקה והנדסה וצוותי קרקע.

חברת התעופה מתכננת להציג בהדרגה פנים תא נוסעים חדש לגמרי כדי לשפר עוד יותר את חוויית הטיסה ביעדים ארוכי הטווח. תאי נוסעים מחודשים יותקנו בכל שלוש המחלקות: מחלקת עסקים, פרמיום אקונומי ומחלקת תיירים. בפרויקט חידוש תאי הנוסעים יושקעו יותר מ-100 מיליון אירו.

דורותיאה פון בוקסברג, מנכ"לית בריסל איירליינס, אמרה: "בריסל איירליינס ממשיכה במסלול הצמיחה הרווחי שלה ואנחנו ממשיכים לשים את אפריקה בלב האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו. ההשקעה של מיליונים בתא הנוסעים מאפשרת לנו להציע ללקוחותינו יותר חוויית פרמיום. זהו רגע של גאווה לכולם בבריסל איירליינס. אני גם כבר מצפה לקבל את פני הקולגות החדשים, שיצטרפו אלינו כדי לאפשר את הצמיחה שלנו. בשמחה רבה נציע יותר חיבורים למספר הנוסעים ההולך וגדל שלנו ברשת ההולכת וגדלה שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריסל איירליינסA330

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: