אא

עידן חדש של יוקרה ואלגנטיות: לראשונה הושק ריץ-קרלטון במרוקו

מותג היוקרה מרשת Marriott International הכריז על פתיחתו של The Ritz-Carlton Rabat, Dar Es Salam המציג לראשונה מלון מפואר בבירת מרוקו ובזאת למעשה מסמן ציון דרך משמעותי עם הרחבת פעילותו ביבשת אפריקה

The Ritz-Carlton Rabat, Dar Es Salam The Ritz-Carlton Rabat, Dar Es Salam

ריץ קרלטון הכריזה על פתיחתו של The Ritz-Carlton Rabat, Dar Es Salam, המציג לראשונה מלון במרוקו. שוכן בתוך 440 דונם של יער וגנים שופעים, במרחק צעדים ספורים בלבד מהגולף המלכותי, הארמון המפואר מבטיח חוויה שאין שני לה בלב בירת מרוקו.

"ההשקה של The Ritz-Carlton Rabat, Dar Es Salam מסמנת ציון דרך משמעותי עבור המותג ריץ קרלטון, כאשר אנו מרחיבים את טביעת הרגל שלנו ביבשת אפריקה וחוגגים את הנכס הראשון שלנו במרוקו", אמרה הלן לייטון, סגנית נשיא מותגי יוקרה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ברשת המלונות, Marriott International. "האורחים שלנו יכולים לצפות לשירות האגדי של המותג, לחללי פנים מפוארים ולסביבה טבעית מדהימה שיוצרים יחד יוקרה ושלווה בלב רבאט".

"ב-Ritz-Carlton Rabat, Dar Es Salam, אנו מכבדים את מסורת היוקרה והאירוח שמגדירה את המותג שלנו במשך יותר ממאה שנה. הארמון שלנו, השוכן בסביבה טבעית נהדרת, מציע מפלט שליו ומפואר שבו כל פרט נשקל בקפידה כדי להבטיח חוויה ייחודית. המותג ריץ-קרלטון בולט במחויבותו למתן שירות אישי ותשומת לב קפדנית לפרטים. אנו גאים להמשיך את המסורת הזו ברבאט", אמר כריסטיאן פום, מנכ"ל The Ritz-Carlton Rabat, Dar Es Salam.

מלון The Ritz-Carlton Rabat, Dar Es Salam מציע 100 חדרי אירוח ו-17 סוויטות, כולם עם מרפסת פרטית הפונה לבריכה ולגנים, כולל סוויטה מלכותית בגודל 180 מ"ר.

The Ritz-Carlton Rabat, Dar Es SalamThe Ritz-Carlton Rabat, Dar Es Salam

המלון מציין כי חווית הקולינריה ב-The Ritz-Carlton Rabat, Dar Es Salam היא שילוב של הגיוון והעושר של טעמים מקומיים ובינלאומיים. האורחים יכולים להתענג על מאכלי ים תיכוניים מסורתיים כמו גם מנות פיוז'ן חדשניות, המבטיחות מסע קולינרי בלתי נשכח. הבראסרי הים תיכוני מציע חוויה קולינרית יוצאת דופן מהבוקר עד הלילה, תוך שימוש בחומרי גלם אזוריים וים תיכוניים איכותיים. המסעדה מציעה ארוחות בוקר א-לה-קארט, ארוחות צהריים גורמה וארוחות ערב מעודנות, והכל לצד נוף מדהים. טרקלין הלובי מזמין את האורחים לחוויית תה ייחודית, המציעה מבחר מעולה של תה מרוקאי ואנגלי וממתקים מרוקאים.

הספא של Ritz-Carlton מציע מפלט שליו עם סאונות, חמאם, עשרה חדרי עיסוי ושתי סוויטות זוגיות בהן המטפלים משתמשים במוצרים הטובים ביותר של marocMaroc. בהשראת המרחצאות הרומיים, הבריכה המקורה כוללת גג זכוכית המציף את האזור באור טבעי.

המלון מציע גם מרכז כושר חדיש הפתוח 24/7, עם נופים מדהימים של הגנים הגובלים של הארמון, כמו גם את הרויאל גולף דאר א-סלאם היוקרתי, עם שלושת מסלולי הגולף שלו המציעים 45 גומות הפרוסים על פני 440 -יער אלונים דונם.

The Ritz-Carlton Rabat, Dar Es SalamThe Ritz-Carlton Rabat, Dar Es Salam

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריץ קרלטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: