אא

שדה״ת של פרנקפורט: 6.1 מיליון נוסעים בחודש אוגוסט - ירידה חדה בתנועה למזה״ת

חברת ניהול נמל התעופה, Fraport, המנהלת גם נמלי תעופה נוספים ברחבי העולם, מציגה מגוון נתונים על פעילות נמל פרנקפורט בחודש אוגוסט, חודש השיא של הקיץ, אך עדיין אינו מגיע להיקף התנועה באוגוסט 2019 לפני מגפת הקורונה

נמל התעופה פרנקפורט. צילום: shutterstock נמל התעופה פרנקפורט. צילום: shutterstock

נמל התעופה של פרנקפורט חווה עלייה בקיץ בתנועת הנוסעים עקב החופשות באירופה, אבל בקווים למזרח התיכון ניכרת ירידה בגלל בעיות ביטחון אזוריות, עפ"י דיווח של Fraport, חברת הניהול של נמל התעופה.

נמל התעופה של פרנקפורט טיפל ב- 6.1 מיליון נוסעים באוגוסט - כאשר התפוסה נותרה גבוהה גם בחודש שעבר ועמדה על 86.1 אחוזים.

באוגוסט נמל התעופה של פרנקפורט (FRA) חווה שינויים בולטים בתנועת הנוסעים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. נמל התעופה עבר את רף ה-200,000 נוסעים ב-13 ימים שונים, בעיקר בזכות חופשות הקיץ בגרמניה. זאת לעומת אוגוסט 2023, כאשר רף ה-200,000 נחצה רק ב-5 ימים.

יעדי נופש פופולריים באירופה כמו איטליה, ספרד, פורטוגל ויוון זכו לביקוש גבוה במיוחד. התנועה הבין יבשתית חוותה צמיחה חזקה בקווים לסין, הודו וסינגפור, עם עליות משנה לשנה של 48.5 אחוזים, 36.5 אחוזים ו-14.5 אחוזים בהתאמה.

לעומת זאת, הנסיעות למזרח התיכון וממנו חוו ירידה משמעותית של 25.8 אחוזים, בעיקר בשל חששות עקב בעיות הביטחון באזור.

למרות הצמיחה הכללית בתנועת הנוסעים, מספר הנוסעים הכולל של נמל התעופה של פרנקפורט נותר נמוך ב-12.1 אחוזים מהרמות שלפני הקורונה באוגוסט 2019. פער זה מדגיש את האתגרים המתמשכים בהתאוששות מלאה לנפחי הנסיעות שלפני מגפת הקורונה.

עם זאת, מציינת Fraport, החברה הבינלאומית לניהול נמלי תעופה, מספר נמלי תעופה בניהולה חוו התפתחויות חיוביות, וכבר עברו משמעותית את נתוני 2019, כמו: נמל התעופה לובליאנה בסלובניה, שדיווח על עלייה של 13.8 אחוזים בתנועת הנוסעים, או נמל התעופה של לימה בפרו, שרשם עלייה של 11.4 אחוזים בתנועת הנוסעים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נמל פרנקפורטFRAPORT

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: