אא

החל מ- 25 שקלים למנה! כל מה שמחכה לכם בפסטיבל האוכל של תל אביב

פסטיבל האוכל של תל אביב חוזר בשנה ה- 8 עם השפים המובילים של תל אביב ובשלנים אהובים מהצפון ומהדרום, מסעדות, פוד-טראקס ועשרות דוכנים שכולם יפרגנו לחיילים ולמפונים במחיר מדהים למנה.

השחיתות של נונונו חוזרת לפסטיבל. צילום גל זהבי השחיתות של נונונו חוזרת לפסטיבל. צילום גל זהבי

פסטיבל תל אביב Eat בהפקת עיריית תל אביב- יפו חוזר לבשל בשביל כולנו בדיוק בזמן, ומבטיח דמעות של התרגשות ודמעות של שמחה. ואוכל, אוכל לנשמה.

ארוחת הענק המשותפת הזאת תתקיים במשך ארבעה ימים טעימים (שני-חמישי, 19-16 בספטמבר, 23:00-18:00) בפארק צ'ארלס קלור בתל אביב-יפו, הפסטיבל משתף פעולה עם -מועדון "חבר" כדי להצדיע לעמיתיו – משרתי הקבע, גמלאי צה"ל, אנשי כוחות הביטחון ובני משפחותיהם .

והשניצל חלה של ישתבח גם יהיו. צילום ישתבחוהשניצל חלה של ישתבח גם יהיו. צילום ישתבח

מדיקסי של חיים כהן ועד ההמבורגר של אהרוני

הפסטיבל יהיה משובץ בהרבה שמות מרשימים ושפע של שפיפ ושפיות שיגיעו במיוחד מהצפון והדרום.
חיים כהן ינציח את שאולי גרינגליק שנפל בקרבות בעזה עם דוכני יפו תל אביב, דיקסי והשחיתויות המתוקות של קפה פיצי, ישראל אהרוני יציע המבורגר מושלם- גיא גמזו יעשה קאמבק משמח לכריכי נונונו המוגזמים שלו ואבי ביטון ירים עוד קצת טעם וחיוכים. לצד כל הטוב הזה ייו יינות וברזי בירה קרים.

מינימלטס יקררו ענינים. אף קרלהמינימלטס יקררו ענינים. אף קרלה

השפית נאיפה מולא תבשל דברים מופלאים מהמטבח הביתי שלה, מושבוצ מרמת הגולן תגיע עם נתחי הבשר הענקיים שלה, שאול בן אדרת יביא את מטעמי התרנגול הכחול וניני האצ'י תפנק בסושי כשר מטורף, ומשק עפאים יביאו את תוצרת המשק שלהם.

עוד? ברור שעוד. שחף שבתאי יירד לדשא מהקומה ה-14 של פופ אנד פופ, זכאי חוג'ה יירד מירושלים עם סופר המזרח שלו, ועל אותו כביש ינועו גם הצוות של אגריפס ואבי לוי, היישר מהמוציא בשוק מחנה יהודה, ואור שוקרון גם, היישר משדרות.
איתם, יתכנסו בשמחה עדן קקון ומנאל אסמעיל, אגאדיר ומיט-טראק מהצפון לצד חגיגת הבשר של פיטמאסטר ואיתם צ'יפס הולנדי ופוקי קאריבי של אלוהה, דים סאם אסייתי ומנות תאילנדיות של נינג תאי, פסטה טרייה של פיורי ואמפנדס מדרום אמריקה, פלאפל מזרח תיכוני ובורקס בלקני.

פיטמאסטר. אפיק גבאיפיטמאסטר. אפיק גבאי

וכמובן חייבים מתוק! תמצאו את הדונאטס של שואורום בייקהאוס וכדורי הגלידה של מינימלטס, צ'ורוס ספרדי ואקליירים מצרפת של קרמרי דה לה אקלר, הגלידה השמנתית של אוטלו ואלדו, כנאפה ומלבי, קרמבו מופרעים של קאבום, קרם ברולה לוהט של הברוליה וקרפ מטורף של אהרל'ה, בננה לוטי והעוגיות המהממות של Choose your cookies

גם השואו רום יהיו. צילום יחצגם השואו רום יהיו. צילום יחצ

מחירי מנות האוכל יוגשו במחיר של :25-40 שקלים בכל הדוכנים.
לפרטים נוספים כנסו לכאן. קופון הטבה בהרשמה מראש למחזיקי ומחזיקות דיגיתל
פסטיבל תל אביב EAT. פארק צ'ארלס קלור, גולדמן נחום 8, תל אביב - יפו. 16-19/9/24 (שני-חמישי), שעות: 18:00-23:00

* מומלץ להגיע ברגל, האזור עמוס בתנועת כלי רכב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינריתל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: