אא

לאוהבי הגולף: קרוז חדש של חברת השייט היוקרתית בין מגרשי גולף אייקוניים

חברת השייט האולטרה פרימיום חשפה פרטים על קרוז הנושא החדש שלה: קרוז בנושא גולף בהנחייתה של שחקנית הגולף הגדולה בכל הזמנים, אניקה סורנסטאם שאמרה: "לא יכולה לחכות לחלוק את התשוקה והסיפור שלי עם אוהבי גולף אחרים על הסיפון סביב כמה מיעדי הגולף האיקוניים ביותר בעולם"

שחקנית הגולף אניקה סורנסטאם. צילום: Regent Seven Seas Cruises שחקנית הגולף אניקה סורנסטאם. צילום: Regent Seven Seas Cruises

חברת השייט היוקרתית Regent Seven Seas Cruises חשפה פרטים על ה- Spotlight Voyage - קרוז נושא חדש שיעבור בין 6 מגרשי גולף אייקוניים ברחבי אנגליה. גולת הכותרת: הקרוז יצא בהנחייתה של אניקה סורנסטאם (Annika Sörenstam) השוודית, שחקנית הגולף הגדולה בכל הזמנים.

הקרוז יצא ב-23 ביוני 2025 על סיפונה של האנייה Seven Seas Grandeur ויימשך 14 לילות, הלוך ושוב מסאות'המפטון, אנגליה. החברה הודיעה עוד כי האורחים יהנו על הסיפון גם מתוצגת אופנה של בגדי גולף של המותג LOHLA, טריוויה בנושא גולף בשעת התה, תרגולי גולף על הסיפון ועוד. עוד הודיעה החברה כי יצרה תכנית יבשתית של שני לילות לפני השייט עצמו. "לאחר צ'ק האין במלון השוכן בפארק הלאומי סאות' דאונס אנגליה, האורחים ייהנו מסביבה יפה ומחדרים מדהימים בהשראת הסגנון הבריטי המסורתי. למחרת, שחקני גולף מושבעים יוכלו להגיע לטורניר הגולף RSSC הראשון במגרש הגולף The Downs".

לעוד כתבות ודיווחים שוטפים בנושא קרוזים כנסו לאתר PassportCruise.

"אנחנו תמיד מחפשים ליצור חוויות בלתי נשכחות עבור האורחים שלנו ולכן אנו נרגשים לקבל את פניה של אניקה סורנסתם על סיפון Seven Seas Grandeur, לארח את מסע הזרקור המיוחד להפליא הזה", אמרה אנדריאה דהמרקו (Andrea DeMarco), נשיאת ריג'נט סבן סיז קרוז. עוד לדבריה, "אניקה זוכה להכרה רחבה כשחקנית הגולף הגדולה ביותר בכל הזמנים, והעובדה שהיא תארח את מסע הזרקור שלנו על גולף, היא זכות אמיתית שתרגש כל חובב גולף, בזמן שהם נהנים מהסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות יוצא דופן, מטבח שאין שני לו וחופשת הכל כלול אולטרה יוקרתית על סיפון Seven Seas Grandeur".

"אני נרגשת לארח את מסע הזרקר הבלעדי הזה", אמרה סורנסטאם. "אני לא יכולה לחכות לחלוק את התשוקה והסיפור שלי עם אוהבי גולף אחרים על סיפון האנייה המדהימה סביב כמה מיעדי הגולף האיקוניים ביותר בעולם".

במהלך 15 שנות הקריירה שלה בהיכל התהילה, סורנסטאם צברה למעלה מ-95 ניצחונות, כולל 11 אליפויות. שחקנית הגולף זכתה לתשומת לב עולמית במיוחד בעקבות הופעתה ההיסטורית ב-PGA Tour 2003 והייתה לאישה הראשונה מזה למעלה מחצי מאה ששיחקה באירוע PGA Tour.

לעוד כתבות ודיווחים שוטפים בנושא קרוזים כנסו לאתר PassportCruise.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםRegent Seven Seas Cruisesריג'נט סבן סיז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: