אא

חברת השייט שמציגה: קוקטיילים מהוליווד

שחקן הקולנוע והבמאי המפורסם, אייזק ליב שרייבר, משתף פעולה עם חברת השייט: "Princess Cruises ידועה בכך שהיא מציעה לאורחיה חוויות יוצאות דופן, ואני נרגש להיות חלק מהמסע הזה"

אייזק ליב שרייבר. צילום: פרינסס קרוזס אייזק ליב שרייבר. צילום: פרינסס קרוזס

הבמאי ושחקן הקולנוע המוערך, אייזק ליב שרייבר (Live Schreiber Isaac), מביא את הוויסקי האירי Sláinte עטור הפרסים שלו לאניות של חברת השייט Princess Cruises.

המשקה יצטרף לקולקציית "Love Line Premium Liquors" היוקרתית של חברת הקרוזים. "האורחים יכולים כעת ליהנות מהוויסקי המהולל הזה בסדרת קוקטיילים בלעדיים שנוצרו במיוחד עבור פרינסס קרוז. הוויסקי האירי עטור הפרסים שלו שהתיישן בחביות עץ אלון בורבון אמריקאי וסיים בחביות שרי, זמין כעת בכל הברים בצי האניות של החברה", אומרים בחברה.

שרייבר הוא שחקן, במאי, תסריטאי, מפיק ופילנתרופ אמריקאי מפורסם ברחבי העולם, בין היתר, בזכות עשרות תפקידים בלתי נשכחים בהם שיחק בקולנוע, בטלוויזיה ובתיאטרון. בין הסרטים המצוינים בהם שיחק: אקס מן המקור וגולדה ובסדרת הטלוויזיה ריי דונובן.

לעוד כתבות ודיווחים שוטפים מתעשיית השייט כנסו לאתר הקרוזים PassportCruise

"Sláinte הוא התרועה האירית לבריאות טובה: לאחד אנשים, לחגוג רגעים, לאמץ את החיים - בדיוק מה שהאורחים שלנו חווים בחופשות שלנו", אמר ג'ון פדג'ט, נשיא Princess Cruises. עוד אמר, "ה-Sláinte של שרייבר מביא מימד ייחודי עוד יותר לקולקציית 'Love Line Premium Liquors' שלנו ומשלים את הפורטפוליו שלנו של משקאות הפרימיום החריפים והאלגנטיים שנוצרו על ידי השותפים היצירתיים המפורסמים שלנו".

שרייבר הוסיף ואמר, "Princess Cruises ידועה בכך שהיא מציעה לאורחיה חוויות יוצאות דופן, ואני נרגש שהוויסקי האירי של Sláinte יהיה חלק מהמסע הזה. הצטרפות לקולקציית 'Love Line Premium Liquors' היא דרך נפלאה להביא חלק ממה שאני אוהב לים הפתוח. יצרנו את הוויסקי הזה בקפידה, ואני נרגש שהאורחים יתענגו עליו כשהם חוקרים את העולם עם פרינסס קרוזס".

לעוד כתבות ודיווחים שוטפים מתעשיית השייט כנסו לאתר הקרוזים PassportCruise

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםפרינסס קרוזס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: