אא

״ישמש כשער מסוגנן לניו יורק״: רשת מלונות היוקרה פותחת מלון שלישי בעיר הגדולה

המלון החדש של רשת המלונות הנמנת על קבוצת IHG ממוקם על מפתן מרכז רוקפלר הצופה על הכיכר ההומה למטה והוא יהיה בן 529 חדרים על פני 33 קומות. יהיה השלישי במספר של רשת קימפטון בניו יורק

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

Kimpton Hotels & Restaurants, מותג היוקר והלייף סטייל של רשת IHG Hotels & Resorts, הכריזה כי תקים מלון בוטיק יוקרתי חדש בניו יורק.

מרכז קימפטון רוקפלר, יציין את המלון השלישי של המותג בשוק, ״ישמש כשער מסוגנן לניו יורק בלב אחד היעדים המבוקשים ביותר בעיר. המלון פותח בשיתוף עם Extell Development Company, והוא אמור להיפתח בסוף 2025.

המלון החדש ממוקם על מפתן מרכז רוקפלר הצופה על הכיכר ההומה למטה והוא בן 33 קומות יוקם על ידי SLCE Architects וסטודיו לעיצוב פנים INC Architecture & Design, בניו יורק.

בנוסף לנופים הנרחבים של קו הרקיע של העיר, המלון המעוצב יכלול 529 חדרי אירוח ומרחבים חברתיים בהשראתם, כולל שתי מסעדות בשירות מלא, טרקלין לובי ובר על הגג.

שירותים נוספים יכללו מרכז כושר ושני חללים לאירוח פגישות ומפגשים חברתיים ייחודיים. המלון יציע גם כמה הטבות ותוכניות קימפטון אהובות, יחד עם מדיניות ידידותית לחיות מחמד.

ליאן הארווד, סמנכ"לית יוקרה וסגנון חיים אמריקה ב-IHG Hotels & Resorts, אמרה: "ניו יורק תמיד הייתה אחד היעדים המרגשים בעולם, ואנו שמחים להרחיב את הנוכחות של קימפטון בשוק חשוב זה עם חברת פיתוח אקסטל. עם מיקומו שאין שני לו במרכז העיר, מרכז קימפטון רוקפלר יקבל את פני האורחים באווירת יוקרה בוטיקית מעוררת השראה תוך פתיחת הדלת לחוויות הרחבות האינסופיות שיש ליעד להציע."

ממוקם ברחוב 48 בין השדרה החמישית והשישית, מרכז קימפטון רוקפלר יספק למטיילים נקודת השקה אידיאלית לחיפוש. אלו המבקשים לחוות את ניו יורק הקלאסית יכולים לטייל בקלות לכמה מציוני הדרך הבולטים של העיר, לרבות Radio City Music Hall, Central Park, Cathedral St. Patrick's, the Theatre District, או להתפנק בקניות מובילות לאורך השדרות החמישית ומדיסון.

״מיקומו של מרכז קימפטון רוקפלר יספק לאורחים גם גישה חסרת תקדים למערכת התחבורה העצומה של העיר, מה שהופך את זה לנוח לחצות את מנהטן ומחוצה לה, בין אם נוסעים לעסקים או פנאי״, נמסר על ידי הרשת.

אליסה גולדמן, סגנית נשיא בכירה לפיתוח בחברת הפיתוח של אקסטל, אמרה: "אנחנו נרגשים לעבוד עם מלונות ומסעדות קימפטון ומההזדמנות להביא את הניסיון שלנו בפיתוח כמה מהפיתוחים המסחריים והאירוח הטובים ביותר, כמו גם להגדיר עיר גורדי שחקים, למרכז קימפטון רוקפלר החדש. אקסטל ו-IHG, המציעות את הטוב ביותר בעסק של נדל"ן, אירוח ושירות, יוצרות את מה שיהיה אחד המלונות הטובים ביותר עם תוכנית מזון ומשקאות מצויינת כמו גם נופים איקוניים של מרכז רוקפלר וקו הרקיע של העיר באחד מהמלונות החדשים בשכונות המתויירות ביותר בעיר״.

כיום ישנם 75 ממלונות קימפטון פעילים בעולם עם 57 נכסים נוספים שמתוכננים להיפתח בשלוש עד חמש השנים הקרובות ביעדים כמו: ריביירה מאיה, ליסבון, ריאד ובריסביין.

קימפטון רוקפלר סנטר יהיה המלון השלישי של קימפטון בניו יורק מצטרף ל-Kimpton Hotel Theta ול-Kimpton Hotel Eventi.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ihgאינטרקונטיננטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: