אא

מלונות פתאל - אחת מ-100 החברות הטובות לעבוד בהן בישראל

הרשת נכנסה לסקר שפירסמה חברת BDI והיא גם חברת המלונאות היחידה ברשימה שכוללת את המובילים בתעשייה, במסחר ובשירותים בארץ. מנכ"לית הרשת, אביה מגן: "אנשינו הם עיקר עוצמתנו"

מלון הרודס פלאס אילת מרשת פתאל. צילום: איה בן עזרי מלון הרודס פלאס אילת מרשת פתאל. צילום: איה בן עזרי

רשת מלונות פתאל, נבחרה להיכלל ברשימת 100 החברות הטובות ביותר לעבוד בהן לשנת 2024, כך לפי סקר שערכה חברת BDI.

הדירוג, המתפרסם אחת לשנה, מבוסס על מתודולוגיה חדשנית וייחודית הבוחנת מגוון פרמטרים המורכבים ממדדים כמותיים ואיכותיים, להערכת "מובילות עסקית" של מצוינות ו"מובילות עסקית" במשק הישראלי - לפיהם נמדדת הצלחת החברה.

הקריטריונים כוללים היקף פעילות, רווחיות, שיעורי צמיחה, דירוג סיכון, תרומה לקהילה וכן איכות הניהול וסביבת העבודה. פרמטרים אלו משקפים הסתכלות רחבה על החברות במשק הישראלי היוצרים חברה מצליחה ומובילה.

מלון בוטניקה בחיפה. צילום: איה בן עזרימלון בוטניקה בחיפה. צילום: איה בן עזרי

"גאים באנשינו שמובילים את החברה קדימה"

רשת מלונות פתאל היא הרשת המלונאית היחידה שנכנסה לרשימת 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן, מתוך מאות חברות שהשתתפו בסקר והיא עומדת בשורה אחת עם החברות הגדולות והמובילות במשק הישראלי.

בנוסף, הרשת דורגה במקום הראשון מתוך ענף המלונאות בישראל, בעשירייה הפותחת בדירוג של 100 החברות שנותנות שירות הכי טוב ובמקום 45 מבין 500 החברות המובילות בישראל (Bdi Code). מדד זה כולל את כל תחומי התעשייה, המסחר והשירותים - הישג המעיד על מחויבות החברה להשקעה בטיפוח ההון האנושי, דבר הבא לידי ביטוי בסביבה תומכת ומעודדת שבה כל אחד ואחת מעובדיה יכולים למצות את מלוא הפוטנציאל האישי שלהם.

אביה מגן, מנכ״לית רשת מלונות פתאל ישראל: "אנו גאים להיכלל ברשימת 'החברות הטובות ביותר לעבוד בהן'. מדובר במחמאה גדולה שמחזקת את התפיסה הרווחת בחברה מיום הקמתה, לפיה, אנשינו הם עיקר עוצמתנו וזוהי חובותינו להמשיך ולהשקיע בטיפוח ההון האנושי שלנו!

"אנו גאים באנשינו שמובילים את החברה קדימה ומודים להם על המסירות, היצירתיות והמומחיות שהם מביאים עמם לעבודה מדי יום. הישג זה מציב את רשת מלונות פתאל בחזית החברות המובילות בישראל ומדגיש את מחויבותה המתמשכת ליצירת סביבת עבודה חיובית ובטוחה עבור עובדיה".

מנכ"לית רשת מלונות פתאל, אביה מגן. צילום: כדיה לוימנכ"לית רשת מלונות פתאל, אביה מגן. צילום: כדיה לוי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאלאביה מגן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: