אא

קבוצת חג'ג' בוחנת כניסה לנעלי סלינה במרבית הפרויקטים

בהמשך לפנייתה לבית המשפט המחוזי, החברה מבקשת "להיכנס בנעלי סלינה ישראל במרבית הפרויקטים במסגרת מסלול התרמות ולהפעילם בין בדרך של שותפות עם השותפים הקודמים ובין הפעלה חלף סלינה"

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

קבוצת חג'ג' הגישה לבית המשפט המחוזי בקשה לפתיחת הליכים ומינוי נאמן, הקפאת הליכים לחברת ר.א.י יזמות מכמורת בע"מ שניהלה את רשת סלינה בישראל, שהתמוטטה.

בבקשה שהוגשה באמצעות עורכי הדין אמיר ברטוב, שירלי וילנסקי מצוין בין השאר כי "לאחר הודעת סלינה אנגליה על כניסתה להליכי חדלות פירעון, החלו נושיה שלה ושל סלינה ישראל, לפעול כנגד סלינה ישראל. הפרה של ההסכמים עם קבוצת חג'ג' המקנה לה עילה להעמיד את כלל החובות לפירעון מיידי, וזאת לאחר שקבוצת סלינה קיבלה ארכות לביצוע התשלומים המקוריים מכוח ההסכמים".

עוד מבקשים עורכי הדין של סלינה: "צו האוסר על ביצוע כל דיספוזיציה בנכסי החברה, ללא אישור בית המשפט, למעט הפעלה במהלך העסקים הרגיל. להורות על מינויו של נאמן (לרבות נאמן זמני) של החברה, בעל ידע וניסיון בחברות תפעוליות . להעניק לנאמן את כל הסמכויות הנדרשות לשם בדיקת נכסי החברה והתחייבויותיה , תפיסת כל נכסי החברה וביצוע כל הפעולות המדרשות לשם כך".

עוד מציינים עורכי הדין ברטוב, וילנסקי כי "לקבוצת חג'ג', כמי שממינה וכנושה הפיננסית היחידה של החברה, לא הייתה ברירה אלא להגיש הליך זה על מנת לעצור את הכאוס הניהולי ועל מנת שימונה בעל תפקיד שייקח את מושכות הניהול לידיו. ללא הפעלה אין לחברה כל שווי משמעותי. בכוונת קבוצת חג'ג' לתפעל מקומות אלה באמצעות נאמן ומנהל מקצועי שימונה על ידו בהתאם לתוכנית הפעלה שתוגש ולאחר תקופת הפעלה קצרה בכוונתה של קבוצת חג'ג' לבחון הגעה להסדר חובות עם כל נושי החברה, ביניהם המשכירות, ובכך להיפרע בטווח זמן ארוך את כלל חובותיה של החברה לקבוצת חג'ג'".

איתם או בלעדיהם

בהמשך לפנייה לבית המשפט בבקשה להקפאת הליכים ומתן סעדים, מציינת קבוצת חג'ג' בהודעה לבורסה כי "החברה בוחנת את האפשרות להיכנס בנעלי סלינה ישראל במרבית הפרויקטים במסגרת מסלול התרמות (למעט פרויקט הרי ירושלים) ולהפעילם במקום סלינה ישראל, בין בדרך של שותפות עם השותפים הקודמים של סלינה ישראל באתרים האמורים ובין בדרך של כניסה בנעלי סלימה בהסכמי השכירות של האתרים והפעלתם חלף סלינה".

באתר בית המגן בת"א, החברה הגיעה להסכמה עקרונית עם השותף של סלינה באתר זה, על כניסתו בנעלי סלינה וכי הצדדים יפעלו להפעיל אתר זה.

אתר מצפה רמון, מלון אדמה - החברה מנהלת מו"מ עם הבעלים של אתר זה, כאשר החברה בוחנת את האפשרות של הפעלת אתר זה על ידי השותף.

עוד מוסיפים בקבוצת חג'ג' כי "החברה פועלת ביסודיות ואחריות לרפא את השקעותיה בחברת סלינה בצורה הטובה ביותר ובניסיון למזער הפסד, אך יש לומר כי אין כל וודאות כי בסופו של דבר יעלה בידי החברה לעשות כל האמור".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סלינהבית משפט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: