אא

אייר פראנס מבשרת: מחלקת "פרמיום אקונומי" נקראת מעתה "פרמיום"

המטרה של חברת התעופה להדגיש את ייחודיותה של המחלקה ולהעניק לנוסעים בה תנאי נוחות משופרים ושלל הטבות, שיגדירו את מחלקת "פרמיום" כמחלקת יוקרה

מחלקת "פרמיום". צילום: אייר פראנס מחלקת "פרמיום". צילום: אייר פראנס

מחלקת "Premium Economy", שהושקה על ידי אייר פראנס בשנת 2009, נקראת מעתה "Premium", תוך שימת דגש על חווית הנסיעה הייחודית הקשורה למחלקת הנוסעים המרווחת המציעה תחושת פרטיות רבה יותר. לקוחות הטסים במחלקת "פרמיום", הזמינה בכל הצי של אייר פראנס ובכל הקווים, יוכלו ליהנות באופן מלא מסטנדרטים מעולים.

במלקת "פרמיום" מושב הכורסה העדכני ביותר זמין במטוסי בואינג 777 ואיירבוס A350 נבחרים. גב המושב נרכן עד 124 מעלות והורחב לנוחות נוספת. יש גם 94 עד 97 ס"מ של מרווח לרגליים ומשענת רגליים מתכווננת. גם כריות המושב עוצבו מחדש והבד מוסיף רכות נוספת.

הודות לחידוש הדרגתי של תאי הנוסעים, כמעט 80% מטוסי אייר פראנס יצוידו במושבי כורסה חדישים עד סוף 2025. במהלך הטיסה נהנים הנוסעים מערכת נוחות בלעדית, אוזניות שמע מפחיתות רעש, שמיכה וכרית להרגעה והנאה מובטחת.

כל מושב מצויד במסך מגע רחב בגודל 13.3 אינץ' באיכות 4 Ultra HDעם חיבור בלוטות', המאפשר ליהנות מלמעלה מ-1,500 שעות של בידור לפי דרישה, עם דגש מיוחד על הפקות צרפתיות. לקוחות יכולים גם לחבר את המכשיר האישי שלהם ישירות למסך ולהשתמש בו כשלט רחוק. המושב כולל יציאות USB וחיבור Wi-Fi זמין.

תא הנוסעים של המחלקה עוצב מחדש, עם גוונים חדשים של כחול כהה, הצבע הייחודי של אייר פראנס, וכחול שמיים, גוון ספציפי למחלקת 'פרמיום'. צוותי המחלקה מציעים לכל נוסע עם הגעתו כוס שמפניה. כל נוסע מקבל שירות ארוחות מלא בסגנון "צרפתי" הכולל חטיפים, מנה ראשונה, שתי מנות חמות לבחירה, גבינה וקינוח, המוגשים בכלי אוכל בעיצוב אקולוגי עם סכו"ם נירוסטה.

תפריטי הפרמיום מעוצבים כעת על ידי שף צרפתי מוביל בעל כוכבי מישלן. מאז נובמבר 2023, פרדריק סימונין, בעל כוכב מישלן אחד יוצר שתי מנות חמות שמתחדשות באופן קבוע, כולל אופציה צמחונית. הלקוחות יכולים לבחור בין עוף טעים, רוטב שזיפים מיובשים, אפונה, לפתן בצל אדום ועצות אספרגוס, או מאפה פסטה טרופי עם פטריות פורצ'יני ואספרגוס, ביעדים מסוימים.

היצע הקינוחים כולל פחזניות וניל פריכות, פריז-ברסט ופונדנט שוקולד, ובטיסות של למעלה מ-9 שעות, זמין מבצע גלידה חדש בין הארוחות המוגשות במהלך הטיסה. מבחר גדול של משקאות חמים וקרים, עם או בלי אלכוהול, זמין במהלך הטיסה.

נוסעי מחלקת 'פרמיום' נהנים מ-SkyPriority, מגוון שירותים יעילים ומועדפים בשדה התעופה. עם SkyPriority נוסעים יכולים לבצע צ'ק-אין ולמסור את המטען שלהם בדלפקים ייעודיים, וליהנות מגישה מהירה יותר דרך מחסומי ביטחון וביקורת דרכונים. כמו כן, הם נהנים מעדיפות בעלייה למטוס או אפשרות לעלות למטוס בזמן שנוח להם ומעדיפות במשלוח כבודה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנספרימיום אקונומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: