אא

חג המולד בפתח: כמה תשלמו על קרוזים ליעדים עם שוקי כריסמס אהובים?

הציפייה לחג הכי יפה ומואר מורגשת גם בחברות השייט המציעות קרוזים למגוון יעדים עם שוקי כריסמס פופולאריים. מנהלת חטיבת הקרוזים A-CRUISE בקבוצת אמסלם: "השנה אנו חווים פריחה בקרוזים ליעדים המציעים שוקי חג מולד"

לונדון בכריסמס. צילום: shutterstock לונדון בכריסמס. צילום: shutterstock

אוטוטו חג המולד ואירופה מתחילה להיערך לתקופה היפה ביותר בשנה. הציפייה לחג המואר והססגוני ביותר ביבשת מורגשת גם בחברות השייט המציעות מבחר הפלגות ליעדים עם שוקי חג מולד אטרקטיביים ברחבי אירופה.

"השנה אנו חווים פריחה בקרוזים ליעדים עם שוקי חג מולד", אומרת לפספורטקרוז פזית בר עוז, מנהלת חטיבת הקרוזים A-CRUISE בקבוצת אמסלם. עוד לדבריה, "כידוע, אירופה מציעה מבחר שוקי חג מולד ואווירה קסומה ומיוחדת החל מאמצע נובמבר".

בר עוז סבורה ש"קרוז הוא פתרון מושלם לחובבי האווירה המיוחדת שאופפת את אירופה בתקופה זו של השנה. במקום להגיע רק לאמסטרדם לדוגמא, הקרוז נותן אפשרות לעגון כל יום בנמל אחר ולבקר בשוק מולד אחר".

ומה באשר למחירים? לדברי בר עוז, "המחירים השנה נוחים יחסית וניתן למצוא מסלולים מעניינים מאוד בחברות השייט השונות. גם מחירי הטיסות עדיין זולים יחסית, לכן זה הזמן לסגור את הקרוזים לפני שהם מתמלאים ומחירי הטיסות ירקיעו שחקים".

כמה תשלמו על קרוזים בחג המולד? הקליקו כאן לכתבה המלאה באתר הקרוזים PassportCruise.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםאמסלם טורסNCLMSC Cruises

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: