אא

מחפשים לכלבים נטושים בית חם ואוהב: יום אימוץ כלבים לציבור בעופר קניותר בנס ציונה

לאור העובדה שמאז פרוץ מחלמת חרבות ברזל גדלו אחוזי נטישות הכלבים, הוחלט בעמותת ״ראשון אוהבת חיות״ לערוך יום אימוץ נוסף לקהל הרחב שיערך ביום שישי ה – 27.9.2024. ״כל הכלבים מגיעים מכלביות עירוניות ווטרינרים עירונים, המחוסנים בכל החיסונים הנדרשים ועברו את כל הטיפולים הנדרשים״

צילום: יח״צ צילום: יח״צ

במסגרת יום אימוץ כלבים שנערך לפני כחודש ימים בעופר קניותר בנס ציונה, , בשיתוף עמותת ראשון אוהבת חיות וזכה להצלחה, עם 6 כלבים שאומצו ע״י משפחות מנס ציונה והסביבה, הוחלט לערוך יום אימוץ נוסף לקהל הרחב שיערך ביום שישי ה – 27.9.2024.

לדברי מאיה נבון, מנכ״לית עופר קניותר: ״לאור ההצלחה לחבר כלבים נטושים למשפחות אוהבות וההתעניינות שהיתה ביום האימוץ הראשון, החלטנו להפוך את העניין למסורת ולנסות ולעזור לכלבים נטושים למצוא בית חם. במסגרת זו נערוך יום נוסף במטרה להמשיך עם מסורת זו כל השנה ובכך הקהל הרחב יכול לבוא להתרשם ממבחר הכלבים המקסימים שמחפשים משפחה אוהבת. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם עמותת ראשון אוהבת חיות;. לדברי נבון: ״מסתבר כי מתחילת מלחמת ״חרבות ברזל״ גדל משמעותית אחוזי הנטישות בדרום הארץ ובצפון, מה שהגדיל את מספר הכלבים המחפשים בית חם ומשפחה אוהבת, בין אם כלבים בוגרים ואם גורים, כל הכלבים מטופלים ומחוסנים והם מגיעים מכלביות עירוניות ווטרינרים עירונים, המחוסנים בכל החיסונים הנדרשים ועברו את כל הטיפולים הנדרשים״.
עמותת ראשון אוהבת חיות הוא ארגון למען בעלי חיים שהוקם על ידי תושבי עיר ראשון לציון ליצור לבעלי חיים מציאות חדשה. העמותה החלה לפעול משנת 2002 בשיתוף מלא עם הרשות העירונית מתוך חזון של העיר לקחת אחריות על בעלי חיים שננטשו.
ֿ

יום האימוץ יתקיים בעופר קניות ר נס ציונה
ביום שישי ה – 27.9.2024 בשעה 11.00 עד 13.00

פתוח לקהל הרחב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: