אא

טכנולוגיה היא שם המשחק: תלמה טרוול בחרה בחברת Sabre כשותף הטכנולוגי

קבוצת הנסיעות הישראלית תטמיע את Pay Direct Sabre, מערכת מתקדמת לתשלומים מאובטחים, אוטומטיים ומשולבים. תלמה: ״יאפשר לחברה להמשיך ולשפר את השירותים שהיא מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם, באמצעות שימוש בטכנולוגיה המתקדמת של Sabre״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת תלמה תיירות (Talma Travel) בחרה בחברת (Sabre) סייבר כשותף טכנולוגי.

Sabre מהמובילות בעולם בתחום התוכנה והטכנולוגיה בענף הנסיעות, ותלמה טרוול בעלת פעילות גלובלית ענפה בארה"ב ואירופה, הודיעו על חידוש ההסכם הרב- שנתי ביניהן.

חידוש זה מציינים בתלמה ״יאפשר לחברה להמשיך ולשפר את השירותים שהיא מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם, באמצעות שימוש בטכנולוגיה המתקדמת של Sabre.
הפעולות המקוונות של תלמה הכוללות רכישות, ביצוע הזמנות וניהולן- מופעלות על ידי ממשקים סייבר.

בנוסף, Pay Direct Sabre, מוצר חדשני לשיפור מערכת התשלומים יוטמע במערכות תלמה ויעניק להן ערך יוצא דופן בין השאר כאשר יאפשר איחוד תשלומים וגמישות מתקדמת בהליך התשלום עבור כרטיסי טיסה בתי מלון ועוד.

מנכ"לית תלמה טרוול, אייה מגן,: "בעידן של חדשנות טכנולוגית מתמדת, תלמה שמה לה למטרה לספק פתרונות הוליסטיים המותאמים אישית לצורכי הלקוחות. באמצעות כלים מתקדמים דוגמת חיזוי והשוואת מחירים, אנחנו מאפשרים ללקוחותינו לקבל החלטות מבוססות דאטה, המובילות לחיסכון בעלויות ולניהול יעיל של נסיעות עסקיות. השותפות האסטרטגית עם סייבר מחזקת את היכולת שלנו להעניק ללקוחותינו ערך מוסף בכל היבטי הנסיעה, תוך שמירה על מיקוד ביעדי הארגון".

לדברי מנהל סייבר בישראל, צור חימוביץ': "חידוש ההסכם עם תלמה טרוול מהווה צעד משמעותי בהתרחבות שלנו בישראל. על ידי שימוש יעיל ונכון בפתרונות האוטומציה של סייבר, החוסכים עד 72% מעבודת סוכני ויועצי הנסיעות, ניתן להפחית עלויות תפעוליות ולייעל את המוצר הסופי ללקוחות . לשותפינו העסקיים דוגמת תלמה, אנו מסייעים בשיפור היעילות התפעולית באמצעות פתרונות מתקדמים לתשלומים. הטכנולוגיה מספקת מענה חיוני לדרישות המשתנות של הצרכנים בענף הנסיעות של היום".

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: sabreמנכ"ל סייבר ישראלסייברתלמה נסיעותתלמה נסיעות ותיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: