אא

מינוי חדש של האיחוד האירופי: אפוסטולוס ציציקוסטאס היווני מונה לנציב תחבורה ותיירות

הפוליטיקאי היווני הוותיק, נציג יוון בנציבות האירופית, מונה לתפקיד החדש במסגרת האיחוד האירופי, ויהיה למעשה אחראי על ניידות סחורות ואנשים ברחבי האיחוד כולו

בניין האיחוד האירופי בבריסל. צילום: shutterstock בניין האיחוד האירופי בבריסל. צילום: shutterstock

נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, הודיעה כי לתפקיד החדש של נציב "תחבורה ותיירות בת קיימא" של האיחוד האירופי מונה הנציג של יוון, אפוסטולוס ציציקוסטאס.

במהלך מסיבת עיתונאים לאחר פגישה עם נשיאי הנציגויות הפוליטיות בפרלמנט האירופי, אמרה נשיאת נציבות האיחוד האירופי, כי במסגרת תפקידו ציציקוסטאס יהפוך למעשה לאחראי על ניידות סחורות ואנשים ברחבי האיחוד.

אפוסטולוס ציציקוסטאס בן ה-46 הוא פוליטיקאי יווני ותיק, ששימש כמושל אזור מרכז מקדוניה מאז 2013 והיה בעבר נשיא הנציבות האירופית של אזור האיחוד מ-2020 עד 2022.

ציציקוסטאס למד פוליטיקה ודיפלומטיה בינלאומית באוניברסיטת ג'ורג'טאון ועבד במשרדו של יו"ר ועדת החוץ האמריקנית. לאחר סיום לימודיו במדיניות ציבורית וכלכלה בקולג' האוניברסיטאי של לונדון, הוא חזר ליוון ובשנת 2001 הקים חברה משלו בתחום הייצור, העיבוד והסטנדרטיזציה של מוצרי חלב, המבוססים על תקנים אורגניים. הפעם הראשונה בה נבחר לפרלמנט היווני הייתה ב-2007.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: האיחוד האירופיהנציבות האירופית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: