אא

קטאר איירווייס שותפת התעופה הרשמית של ליגת האלופות של אופ"א עד 2030

בהסכם מקיף עם אופ"א, התאחדות הכדורגל האירופית, חברת התעופה הקטארית מחזקת את הנוכחות האירופית שלה ומתבססת על ההצלחות של שותפויות קודמות עם אליפויות היורו בכדורגל ב-2020 וב-2024

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

קטאר איירווייס הודיעה היום כי היא גאה להכריז על שותפותה עם ליגת האלופות של אופ"א בעסקה שתימשך עד 2030. חברת התעופה, שדורגה השנה ע"י Skytrax כחברת התעופה הטובה בעולם, מתבססת על הצלחתה למתן חסות אליפויות היורו בכדורגל ב-2020 וב-2024. ההסכם החדש כולל, בין השאר, גם חסות לסופר קאפ של אופ"א ולליגת הנוער של אופ"א.

ליגת האלופות של אופ"א כובשת מיליוני אוהדי כדורגל ברחבי העולם בכל עונה. הטורניר המוביל הזה לא רק מייצג את פסגת הכדורגל האירופי של מועדונים, אלא גם מגלם את ערכי המצוינות, ההתמדה ועקרונות האחדות הבינלאומיים המזוהים עם הערכים של קטאר איירווייס, כפי שהיא מציגה.

הפורמט החדש של ליגת האלופות של אופ"א כולל שלב מותח של ליגת 36 קבוצות. שותפות חדשה זו מדגישה את המסירות של חברת התעופה לספק שירותים ברמה עולמית וליצור חוויות בלתי נשכחות עבור אוהדי כדורגל באירופה וברחבי הגלובוס ומחזקת עוד יותר את מעמדה כחברת תעופה עולמית מובילה.

כדי לחגוג את השותפות מועדון הלקוחות של קטאר איירווייס יציע לאוהדי ליגת האלופות הנחות של עד 12 אחוזים על מחירי הטיסה יחד עם מבצעי כרטיסים בלעדיים. לאוהדים תהיה גם גישה למבצעים בלעדיים ולפתרונות נסיעות מותאמים אישית, כגון חבילות נסיעות לליגת האלופות של אופ"א.

מנכ"ל קבוצת קטאר איירווייס, אינג' בדר מוחמד אל-מיר אמר: "אנו נרגשים לשלב כוחות עם אופ"א. כשותפה חברת התעופה הרשמית של ליגת האלופות של אופ"א, קטאר איירווייס מחויבת להסיע אלפי אוהדים לתחרות המוערכת הזו. השותפות שלנו עם ליגת האלופות של אופ"א לא רק מחזקת את הקשר שלנו עם אירופה אלא גם מתיישבת בצורה מושלמת עם החזון שלנו לטפח אחדות ולחגוג מצוינות. שותפות זו מדגישה את המחויבות שלנו לחבר אנשים ברחבי העולם באמצעות הרשת שלנו המונה למעלה מ-170 יעדים, תוך תמיכה בתחרות יוצאת דופן זו".

נשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין, אמר: "קטאר איירווייס ואופ"א מאוחדות בתשוקה שלהן לספורט ולמצוינות עסקית גלובלית. המחויבות המשותפת הזו היא הבסיס לשותפות ארוכת הטווח שלנו, כאשר אנו שואפים לספק לאוהדי כדורגל ברחבי העולם חוויות יוצאות דופן. אנחנו שמחים להרחיב את השותפות שלנו לרמה אחרת, כשאנחנו יוצאים לעידן חדש של ליגת האלופות של אופ"א".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קטאר איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: