אא

'אוקטוברפסט' 2024: הצוות של לופטהנזה בלבוש בווארי מסורתי המריא ממינכן לאוסקה

חברת התעופה הגרמנית במיטב המסורת הבווארית חוגגת את ה'אוקטוברפסט' בטיסות ובטרקלינים, במיוחד בנמל התעופה של מינכן, בירת בוואריה

צילום: לופטהנזה צילום: לופטהנזה

ה'אוקטוברפסט', כמיטב המסורת הבווארית, מתחיל לקראת סוף ספטמבר, והשנה מתחיל היום, ה-21 בחודש, ואילו צוות הדיילים והדיילות של לופטהנזה בתלבושות המסורתיות הקדימו ויצאו ביום שישי בטיסה ממינכן לאוסקה ביפן, ואחריה טיסת התלבושות המסורתית תצא ממינכן ליוהנסבורג ב-30 בספטמבר.

במשך שנים זו הייתה מסורת, שהצוות לובש בגד בווארי מסורתי במספר רב של קווים אירופיים וגרמניים ממינכן בעונת האוקטוברפסט. בנוסף, צוות הקרקע של לופטהנזה בשערים בטרמינל 2 של מינכן מקבלים את פני הנוסעים בלבוש המסורתי הבווארי.

הבגדים המסורתיים לצוות טיסות הטווח הארוך עוצבו ונתפרו גם השנה על ידי ספקית הבגדים המסורתית ממינכן Angermaier כמו בשנה הקודמת.

ההתחלה הרשמית של האוקטוברפסט, המכונה גם "Wiesn", תיחגג גם בטרקלינים המעוצבים של טרמינל 2 עם "O'zapft is" - חבית בירה מוגזת. בנוסף לבירות בוואריות טיפוסיות, גם מנות מסורתיות ייצרו אווירה בווארית ויוגשו גם בשני טרקליני המחלקה הראשונה.

לופטהנזה מציעה, כמובן, מנות אוקטוברפסט פופולריות במטוסים שלה. עד סוף ספטמבר הצוותים יגישו מעדנים בוואריים בטיסות ארוכות טווח נבחרות מפרנקפורט וממינכן בכל המחלקות כדי להכניס את הנוסעים לאווירה לקראת האוקטוברפסט. המשקאות הם גם חלק מחוויית האוקטוברפסט, ובנוסף לזני בירה בווארית פופולריים, יוגש בקווי אירופה קוקטייל ייחודי של לופטהנזה.

נוסעים יוכלו לקחת הביתה גם מזכרת קטנה מ"אוקטוברפסט בעננים" של לופטהנזה. מברשות שיניים ופריטים נוספים הדרושים במהלך הטיסה מחולקים במחלקות: ראשונה, עסקים ופרמיום בטיסות ארוכות טווח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהאוקטוברפסטנמל מינכן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: