אא

וייטנאם איירליינס תפעיל 3 טיסות ישירות בקו האנוי -מילאנו וזה עוד לא הכל

חברת התעופה האסיאתית מפעילה כבר תשעה קווים אירופאים ישירים ותשיק בקרוב גם קו ישיר בין הו צ'י מין סיטי (Ho Chi Minh City) למילאנו. בחודש הבא גם מינכן תעלה על מפת היעדים של החברה האסיאתית

וויטנאם, צילום: Shutterstock וויטנאם, צילום: Shutterstock

וייטנאם איירליינס (Vietnam airlines) תשיק ישירות למילאנו.

חברת התעופה הלאומית של וייטנאם, החברה בברית התעופה Sky Team תפעיל את הטיסות לבירת האופנה האיטלקית במטוסי בואינג 787 דרימליינר.

וייטנאם איירליינס תהיה חברת התעופה הראשונה והיחידה בווייטנאם שתציע טיסות ישירות לאיטליה, עם שלוש טיסות שבועיות (ימי שלישי, שישי ושבת) בין האנוי למילאנו.

תחילת הטיסות: החל מה-1 ביולי 2025 במטוס הבואינג 787 מטוס דרימליינר.

חברת התעופה הוויטנאמית מציגה כעת תשעה קווים אירופאיים והציגה בנוסף את כוונתה להפעיל קו לעיר הו צ'י מין סיטי (Ho Chi Minh City) -מילאנו לאחר 2025.

חברת הדגל של וייטנאם היא חברת התעופה היחידה המפעילה טיסות ישירות בין האנוי, הו צ'י מין סיטי ופריז, פרנקפורט, לונדון.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

באוקטובר הקרוב, מינכן תהיה היעד האירופי האחרון שהצטרף לרשת של הספק.

וייטנאם ואיטליה יצרו יחסים דיפלומטיים ב-1973 ושודרגו לשותפות אסטרטגית ב-2013. וייטנאם היא שותפת הסחר הגדולה ביותר של איטליה ב-ASEAN, בעוד שאיטליה דורגה כשותפת הסחר הרביעית בגודלה של וייטנאם בתוך האיחוד האירופי.

איטליה נחשבת לאחש השווקים המשמעותיים עבור מגזר התעופה של וייטנאם.

בשנת 2023, וייטנאם קיבלה 81,000 תיירים מאיטלה, שהם כ-89% מהרמות שלפני ה-קורונה.

ברבעון הראשון של 2024, התיירים האיטלקים בויאטנם עלו ב-32% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2019, מה שמראה את הפוטנציאל של איטליה להפוך ליעד מועדף גם על התיירים הוייטנאמים, מציינים בחברה.

מילאנו, היא העיר השנייה בגודלה באיטליה ונחשבת כאחת מבירות האופנה המובילות בעולם.

בשנת 2023 נטסו 37,800 נוסעים ממילאנו לוייטנאם - עלייה של 1.4% לעומת 2019. ברבעון הראשון של 2024 נתון זה זינק ב-24% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2019.

בוויטנאם איירליינס מעריכים כי הקו הישיר האנוי-מילאנו לא יפנה רק לתיירים מאיטליה אלא גם ימשוך נוסעים ממדינות אחרות באירופה.

״השקה חדשה זו מסמלת את המחויבות של Vietnam Airlines להרחיב את הרשת הגלובלית שלה, להציע גמישות רבה יותר לנוסעים, אך חשוב מכך, טיפוח קשרים כלכליים, חברתיים ופוליטיים בין וייטנאם לאיטליה, כמו גם בין וייטנאם לאירופה ומחוצה לה״, מציין דובר החברה.

כפי שפורסם בפספורטניוז בחודש מרץ האחרון, Vietnam Airlines, תשיק בחודש הבא שני קווי טיסה ישירים בין וייטנאם למינכן, החל מחודש מאוקטובר 2024, בלוח טיסות החורף הקרוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וויטנאם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: