אא

אחד המלונות המפורסמים בניו יורק חוגג 120 וחושף שיפוץ דרמטי

לאורך 120 שנות ההיסטוריה עשירה, The St. Regis New York משך תמיד את מיטב היוצרים והמפורסמים המסקרנים, מסלבדור דאלי ועד מרילין מונרו, ושימש כמקום הולדתו של רגעים תרבותיים מהמצאת הבלאדי מרי קוקטייל להופעות ג'אז אייקוניות על רקע לסצנות אייקוניות בקולנוע ובטלוויזיה

צילום: Marriott St. Regis New York Shutterstock צילום: Marriott St. Regis New York Shutterstock

אחד המלונות הכי מפורסמים ביותר במנהטן חוגג יום הולדת 120 וחושף שיפוץ דרמטי.

ה-St. Regis New York החוגג את שנתו ה-120 בסתיו הקרוב יציג עיצוב מחדש ושיפוץ נרחב הכולל זוהר ותחכום חסר תקדים.

״עם חללים ציבוריים מחודשים הכוללים את הלובי, King Cole Bar ושתי מסעדות חדשות, The St. Regis New York חושף עידן חדש ומרשים בכתובת הטובה ביותר של מנהטן״, מציינים ברשת המלונות מהמובילות בעולם בתחום היוקרה ומוסיפים ואומרים כי: ״השיפוץ משקף את מורשתו המתמשכת של המלון שנולדה מחדש עבור אורחים מכל העולם עם אסתטיקה מודרנית בהובלת חברת העיצוב הנודעת Champalimaud Design.״
Jenni Benzaquen, סגנית נשיאה בכירה של The Ritz-Carlton, St. Regis, ו-Bvlgari Hotels & Resorts, אמרה: ״אנו נרגשים להציג לראשונה את השיפוץ של מלון סנט רג'יס הראשון שלנו וספינת הדגל העולמית, The St. Regis New York, ובמקביל לחגוג את יום השנה ה-120 לסנט רג'יס - אבן דרך משמעותית עבור המותג. יום השנה הזה משקף את המורשת המתמשכת שלנו של יוקרה, שירות אישי ואלגנטיות עכשווית שכבשה אורחים ברחבי העולם. כאשר אנו מכבדים את המורשת העשירה שלנו, אנו נשארים מכוונים היטב לרצונותיהם של האורחים הנאמנים שלנו והן של הדור הבא של מטיילי היוקרה, ומבטיחים שכל חוויה שאנו מציעים תהיה יוצאת דופן ומותאמת״.

החזון של ג'ון ג'ייקוב אסטור הרביעי עבור The St. Regis New York היה ליצור מלון שהתחרה במלונות הטובים ביותר באירופה, שבו חבריו הקרובים ובני משפחתו יכולים להרגיש כאילו הם אורחים בבית פרטי. המלון הפך במהרה למרכז החיים החברתיים במנהטן, ולמטה של ​​"Caroline's 400" המקורית - הקבוצה החברתית המובחרת שהוגדרה על ידי אמו של אסטור והחברה, קרוליין אסטור.

לאורך 120 שנות ההיסטוריה העשירה שלו, The St. Regis New York משך תמיד את האישים הזוהרים, היצירתיים והמסקרנים ביותר בכל תקופה מסלבדור דאלי ועד מרילין מונרו, ושימש כמקום הולדתו של רגעים תרבותיים מהמצאת הבלאדי מרי קוקטייל להופעות ג'אז אייקוניות על גג המלון, כמו גם הרקע לסצנות אייקוניות בקולנוע ובטלוויזיה.
"מאז 1904, סנט רג'יס ניו יורק עומדת כמגדלור עבור דורות של מטיילים מרחבי העולם המחפשים להיות במרכז מנהטן ולהקיף את עצמם בפיתוי הנצחי שהגדיר את אייקון השדרה החמישית מאז הקמתה על ידי ג'ון ג'ייקוב אסטור הרביעי. השיפוץ מסמן רגע אבן דרך עבור האייקון היקר של העיר ניו יורק כאשר אנו מציגים את החללים הציבוריים המעוצבים מחדש בצורה מופתית בסתיו הקרוב - בשנת 120 שנה שלנו, מציינים ברשת המלונות.

בהנהגת חברת Champalimaud Design, החללים הציבוריים המעוצבים מחדש של The St. Regis ניו יורק מאמצים את מורשת העיצוב של המלון כמו גם את הארכיטקטורה המקורית שלו, תוך כדי הפיכתו ״לגן עדן אורבני מפואר שירגיש כמו בית למשפחת אסטור באזור״. המלון מציג גישה רעננה ומרגשת המפגישה אלמנטים עיצוביים כולל נברשות קריסטל וופיתוחי כתר מקוריים, שהומצאו מחדש על ידי הצגת ריהוט מודרני, טקסטורות שכבות ופלטת צבעים עשירה.
"יצרנו חללים עם אנרגיה והדר, מרבדים את הארכיטקטורה הקלאסית עם אלמנטים עכשוויים, המחייה את המלון בקסם, כפי שעשו האסטורים כשהמלון נפתח לראשונה", אמרה אלכסנדרה שמפלימו. "לחללים הציבוריים תהיה תחושה של פתיחות ופלטה הכוללת ירוקי אזמרגד וגווני ורדים אדומים המעוררים את הפאר של מורשת האסטורס".
ֿ

האורחים יוצאים מהשדרה החמישית אל העולם של סנט רג'יס דרך הדלתות המסתובבות המוזהבות המקוריות כדי לגלות את הלובי האייקוני, החדור כעת בנגיעות חדשות וריהוט מעודכן. במהלך תהליך השיפוץ התגלו ושוחזרו החלונות המקוריים של אזור הקבלה הפונה כלפי חוץ, תוך שילוב חלון ויטראז' המבוסס על עיצוב חלונות טיפאני המקורי של החדר משנת 1905.

גם הכלובים המקוריים ששכנו את דלפק הקבלה שוחזרו מחדש לתוך הקירות שמאחורי אזור דלפק הקבלה. ערכת הצבעים החדשה מוסיפה קלילות עם תקרה מנומרת בענן, דפוס רצפה מפושט בהתאם לארכיטקטורה המקורית, וקירות ניטרליים המודגשים בנקודות של שטיחים אדומים בהשראת הפרח האהוב על קרוליין אסטור, ורד היופי האמריקאי.

כעת מורחב עם תכנית קומה פתוחה, הלובי משתרע לתוך אזור קבלת פנים, מאכסן את צוות הקונסיירז', הכולל קירות בצבעים עמוקים וציפוי קיר בהתאמה אישית מצויירים ביד עם טווסים, קריצה לאחד מציורי הקיר המקוריים של שנות ה-20 שהוצגו במלון שנוצרו בשיתוף פעולה. עם דה גורניי. נברשת Tiffany & Co.
The St. Regis ניו יורק, שנוסד לפני 120 שנה, ג'ון ג'ייקוב אסטור הרביעי, מציג בגאווה עידן חדש של זוהר במנהטן. עם חדרי אירוח מדהימים, מרחבים ציבוריים והבר King Cole ו- Astor Court, מלון הדגל התפתח כדי לשקף את ההיסטוריה העשירה של סנט רג'יס תוך שהוא מעניק פיתוי נצחי שבא להגדיר את סמל השדרה החמישית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מריוטניו יורק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: