אא

עם יותר מ-700 טיסות בשבוע ל-33 יעדים באירופה דלתא אייר ליינס מרחיבה את הרשת הטרנסאטלנטית

חברת התעופה האמריקנית, שרק לאחרונה הודיעה שתבטל את פעילותה בישראל עד סוף 2024, צפויה בקיץ הבא לתגבר את פעילותה באירופה בין היתר עם 7 קווים חדשים בקיץ 2025

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת דלתא אייר ליינס האמריקנית, שהחליטה לא לחזור לפעול בארץ עד סוף השנה, הודיעה על הרחבת לוח הטיסות הטרנסאטלנטיות של החברה לקיץ 2025, שיכלול 7 קווים חדשים, כולל קו ישיר חדש לקטאניה בסיציליה.

חברת התעופה מתכננת להוסיף טיסות לערים ברצלונה, בריסל, דבלין ומילאנו, תוך הרחבת התדרים ב-5 קווים קיימים מבסיסיה באטלנטה, בוסטון, דטרויט, מיניאפוליס-סט. פול וניו יורק ​​(JFK).

"עם יותר מ-700 טיסות שבועיות ל-33 יעדים באירופה ומעלה, אנחנו מרחיבים את הגישה לערים מפתח כמו ברצלונה ודבלין עם קווים חדשים", אומר ג'ו אספוסיטו, סגן נשיא בכיר בדלתא לתכנון רשתות.

הקו היומי החדש מניו יורק JFK לקטניה, שיושק במאי 2025, מציב את דלתא כחברת התעופה הראשונה בארה"ב שמפעילה טיסות ישירות ליעד זה. המהלך יגדיל את הרשת האיטלקית של החברה, ויצטרף למילאנו מלפנסה, נאפולי, רומא פיומיצ'ינו וונציה מרקו פולו.

דלתא גם משפרת את הקישוריות לאיטליה עם הצגת קו של 4 טיסות שבועיות מנמל התעופה הבינלאומי אטלנטה הרטספילד-ג'קסון לנאפולי, המשלים את הטיסות הקיימות מניו יורק JFK.

בנוסף, הקווים מנמל התעופה הבינלאומי בוסטון לוגאן לנמל התעופה מילאנו מלפנסה וממיניאפוליס-סט. פול לרומא פיומיצ'ינו יפעלו 4 פעמים בשבוע. התדירות גם תגדל בין אטלנטה לרומא ל-17 טיסות בשבוע.

הרשת האירופית של החברה תציג גם את הקו בין אטלנטה לבריסל, שיצטרף לניו יורק JFK-בריסל כקו השני שלה לבירת בלגיה, כמו גם בין בוסטון לברצלונה, שיצטרף לקווי ברצלונה מאטלנטה וניו יורק JFK.

הקו החדש השביעי, שיושק בקיץ הבא החל במאי, יקשר בין דטרויט לדבלין 4 פעמים בשבוע. המשמעות של התוספת תהיה שדלתא משרתת את בירת אירלנד מ-5 מרכזים: אטלנטה, בוסטון, דטרויט, מיניאפוליס-סט. פול וניו יורק. כמו כן, קו הטיסות מדטרויט למינכן עולה לטיסה יומית.

3 קווים נוספים מאטלנטה יזכו לתדירויות נוספות, כאשר הקווים לאתונה וברצלונה יעלו ל-11 בשבוע ו-10 בשבוע, בהתאמה, והקו אטלנטה-ציריך יגדל לקו יומי במקום 3 טיסות בשבוע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינסאטלנטה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: