אא

איש השנה של פספורט: שמואל זכאי

מנהל רשות התעופה האזרחית של ישראל, שמואל זכאי, הוא איש השנה של קבוצת פספורט לשנת תשפ"ד. זכאי הוא האדם האחראי על כך שהתעופה לישראל וממנה לא עצרה מ-7 באוקטובר 2023, וממשיכה גם היום להתנהל במסגרת המגבלות: "בלעדיו נתב"ג היה נסגר, הכל היה קורס". בשם טייסי ישראל קיבל את אות ההוקרה מידן בר, יו"ר איגוד הטייסים

שמואל זכאי. זהו איש השנה של קבוצת פספורט לשנת תשפ"ד (2023-2024), כך נחשף היום (ב', 23.9) בערב אנשי השנה של נבחרי תעשיית התיירות והתעופה של קבוצת פספורט בנמל תל אביב.

זכאי, העומד בראש רשות התעופה האזרחית של מדינת ישראל, הוא האדם שבזכותו התעבורה האווירית לישראל וממנה של החברות הישראליות והזרות לא עצרה, והמשיכה עד כמה שניתן היה לאורך כל המלחמה, מ-7.10.23 ועד היום.

בהתנהלות מהירה, מושכלת, תוך ניתוח המצב בזמן אמת, קיבל זכאי בפועל את ההחלטות שאת כולן נאלץ לקבל במצב לא פשוט ועם אינספור לחצים ומתיחויות ביטחוניות בעוצמות משתנות.

בענף התעופה אומרים כי כי "ללא זכאי, נתב"ג היה נסגר והכל היה קורס".

בעת הענקת אות ההוקרה לשמואל זכאי, נאמר בערב אנשי השנה של קבוצת פספורט כי הוא "פעל כך לאורך כל השנה החולפת, שהייתה עמוסה ברגעים לא פשוטים של קבלת ההחלטות באפס זמן".

על ההתנהלות האחראית, המקצועית, ועל כך שדאג לכך שלמרות המלחמה התעופה האזרחית תמשיך להתנהל לצד הלחימה, אין ראוי מזכאי לקבל את מגן ההוקרה השנתי של קבוצת פספורט.

צילום: יאיר שגיאצילום: יאיר שגיא

שגרירים ובכירי ענף התעופה והתיירות באירוע אנשי השנה

במסגרת אירוע אנשי השנה של קבוצת פספורט הוענקו אותות הוקרה נוספים לבכירי הענף. בין היתר ניתנו אותות למנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות היוצאת, טלי לאופר, על שנים של עבודה מסורה בתקופות מורכבות ולמידן בר, יושב ראש איגוד הטייסים, שקיבל את אות ההוקרה בשם טייסי ישראל העושים לילות כימים במטרה להגן על המדינה, תוך כדי פעילותם בחברות התעופה הישראליות.

עוד ניתנו אותות הוקרה לוותיקי הענף שהגיעו לגבורות – קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות; בועז וקסמן, יו"ר קבוצת אופיר טורס; גדעון טהלר, יו"ר קבוצת טל תעופה וטרי קסל, מנכ"ל דיזנהאוז רמת השרון.

בין נושאי הדברים באירוע בו נכחו בכירי ענף התעופה והתיירות בישראל היו שגרירת הולנד בישראל, Marriet Schuurman ושגריר קפריסין בישראל, Kurnelius S. Korneliou, בתום אחת מהשנים המוצלחות ביותר בתיירות מישראל לקפריסין.

האירוע נערך בשיתוף חברת אייר פראנס-KLM ו-Hilton El Habtoor דובאי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אנשי השנהפספורטשמואל זכאיטלי לאופראייר פראנס KLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: