אא

JetBlue מציגה את הטרקלינים הראשונים שלה בנמלי התעופה

חברת התעופה האמריקנית תפתח בשנה הבאה שני טרקלינים לנוסעי הפרמיום של החברה בנמלי התעופה JFK ניו יורק ובוסטון לוגאן

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

נמלי התעופה JFK ניו יורק ובוסטון לוגאן יארחו את טרקליני נמל התעופה הראשונים של JetBlue, כך הודיעה החברה בסוף השבוע האחרון.

טרקלין נמל התעופה הראשון אי פעם של חברת התעופה צפוי להיפתח בטרמינל 5 של נמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי ​​בניו יורק בסוף 2025, ו"זמן קצר לאחר מכן" ייפתח טרקלין החברה בטרמינל C של נמל התעופה הבינלאומי בוסטון לוגאן.

"לקוחות שלנו ביקשו טרקלין של JetBlue במשך שנים, ואנחנו לא יכולים לחכות כדי לחשוף את ההצעה שלנו בניו יורק ובבוסטון", אמר מרטי סנט ג'ורג', נשיא JetBlue. "טרקלינים הפכו להצעה חיונית עבור המספר ההולך וגדל של לקוחות המחפשים חוויות פרמיום, והטרקלינים של JetBlue יגדילו עוד יותר את הערך של תוכנית הנאמנות TrueBlue שלנו ככל שנרחיב את סל כרטיסי האשראי של JetBlue".

הטרקלין של JetBlue ב-JFK ישתרע על פני 8,000 רגל מרובע בסך הכל. בבוסטון, השטח ישתרע על פני 11,000 רגל מרובע. טרקלינים יכללו אוכל ומשקאות חינם, אינטרנט אלחוטי חינם ומגוון של חללי עבודה ואזורי התכנסות חברתיים.

הגישה לטרקליניפ תהיה מוגבלת בעיקר לחברי כרטיסי אשראי פרמיום וללקוחות הנאמנים ביותר של חברת התעופה. גישה חינם לאורח תוצע לחברי TrueBlue Mosaic ולחברי כרטיס האשראי הפרמיום החדש של JetBlue.

על בסיס מקום פנוי נוסעים זכאים נוספים יוכלו לרכוש כרטיסי יום וכרטיסי אורח. כרטיסים שנתיים לרכישה יהיו זמינים לכל הלקוחות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: JetBlueJFKבוסטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: