אא

בעקבות הביקוש: חברת ספיריט מתגברת טיסות לסיישל

למרות המצב הביטחוני והביטולים מצד חברות תעופה זרות, חברת "ספיריט הפקות עולם" מחזקת את הקו לאי האקזוטי עם טיסות נוספות

מלון ראפלס, סיישל. צילום: ספיריט מלון ראפלס, סיישל. צילום: ספיריט

בעקבות הביקוש הגובר לחופשות בתקופת חג סוכות, חברת "ספיריט הפקות עולם" הודיעה על תגבור הטיסות הישירות לאיי סיישל, עם טיסה נוספת לצד שש הטיסות הקיימות.

לצד ביטולי טיסות וחשש מביטולים נוספים בעקבות המצב הביטחוני, בספיריט מציינים כי בעזרת תאום עם לשכת התיירות בסיישל, נשמרו מרבית הטיסות שהחברה מפעילה באמצעות חברת התעופה אייר סיישל שכמעט ולא ביטלה טיסות לישראל וממנה במהלך השנה האחרונה.

כעת, כאמור הוחלט לתגבר את הקו לסיישל ולהפעיל בסוכות טיסות ישירות בלעדיות נוספות מטעם ספיריט ליעד הנחשק בחברת תעופה ישראלית.

דוגמאות לחבילות נופש בסיישל בסוכות כולל כבודה והעברות (בין התאריכים 22-28/10):

- חבילת 6 לילות במלון אנסה סוליי (4 כוכבים) ע״ס לינה וארוחת בוקר החל מ-1,964$ למבוגר בחדר זוגי והחל מ-2,536$ לאדם בווילה עם בריכה פרטית בהרכב משפחתי של 2 מבוגרים + 2 ילדים.

- חבילת 6 לילות במלון בליס (4 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ-2,069$ למבוגר בחדר זוגי והחל מ-2,169$ לאדם בדופלקס משפחתי בהרכב של 2 מבוגרים + 2 ילדים.

- חבילת 6 לילות במלון קאנופי החדש של רשת הילטון (5 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ-2,430$ למבוגר בחדר זוגי והחל מ-2,686$ לחדר משפחתי בהרכב 2 מבוגרים + 2 ילדים.

טלי יטיב, בעלים ומנכ"לית חברת "ספיריט הפקות עולם" מסרה: "בתקופה בה חברות תעופה זרות מבטלות את טיסותיהן לישראל וממנה בעקבות המצב הבטחוני היעד הנחשק והאקזוטי סיישל הפך לאוהד והבטוח ביותר לישראלים כיום. בעזרת הקשרים ההדוקים של חברת ספיריט עם לשכת התיירות בסיישל הצלחנו לוודא כי היעד, שיש בו רוב נוצרי שאוהד את מדינת ישראל, יישאר פתוח לישראלים כמעט בכל השנה האחרונה, כך שאייר סיישל כמעט ולא ביטלה טיסות לישראל וממנה וגם כעת ממשיכה להוציא טיסות מישראל כסדרן וגם בחגי תשרי תמשיך לטוס לכאן.״

טלי יטיב צילום ספיריטטלי יטיב צילום ספיריט

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ספיריט הפקות עולם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: