אא

מזמינים חופשה על סמך מדיות חברתיות? נתונים חדשים

חיים ברשת: חברת Jern - פלטפורמה המחברת בין משפיעני מדיה חברתית ויוצרי תוכן לבין ספקי חוויה בהם גם חברת הקרוזים Virgin Voyages שבבעלות המיליארד הססגוני, ריצ'רד ברנסון, עם נתונים מפתיעים על הרגלי הצריכה בעידן הרשתות החברתיות

אינסטגרם. צילום: ShutterStock אינסטגרם. צילום: ShutterStock

חברת Jern - פלטפורמה המחברת בין משפיעני מדיה חברתית ויוצרי תוכן לבין ספקי חוויה - ממשיכה לשתף פעולה עם חברת הקרוזים למבוגרים בלבד Virgin Voyages.

על פי הודעת החברה, שיתוף הפעולה עם חברת השייט נועד לצורך "חיבור של למעלה מ-9,000 יוצרים משפיעים ב-102 מדינות עם תמריצים לקידום הצעות השייט של המותג ל-3.3 מיליארד עוקבים של אותם יוצרים", נמסר מ-Jern.

החברה מספקת בהודעתה נתונים מעניינים אודות הרגלי הצריכה העכשוויים. החברה מצטטת מחקר של Stelico Consulting Group שמצא כי 76% מנוסעי היוקרה בחרו את מותג המלונות, קרוז או חברת התעופה שלהם על סמך מדיה חברתית, בעוד ש-60% שאמרו שרכשו נסיעות על סמך פוסט במדיה חברתית של יוצר סלבריאטי או משפיען. עוד עדכנה כי מחודש ינואר ועד אוגוסט 2024, השותפות שלה עם Virgin Voyages הובילה לעלייה של 271 אחוז בהזמנות חדשות בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2023.

"ככל הנראה המתחרה החדשה והיצירתית ביותר בשייט פרימיום באוקיינוס ​​​​בשנים האחרונות - Virgin Voyages, אינה זרה לחדשנות", אמר טים מורגן, מנכ"ל Jerne. "אנו נרגשים לחגוג את ההצלחה של Virgin Voyages באירוח עשרות יוצרים על האניות בשנים 2023 ו-2024, שם הם יוצרים ומשתפים תוכן מעורר השראה, וכתוצאה מכך הזמנות הפניות מהעוקבים שלהם שממשיכות להתפתח עם כל חוויה מתארחת".

לעוד כתבות ודיווחים מעולם השייט כנסו לאתר הקרוזים החדש PassportCruise

עוד הוסיף ואמר, "ההזדמנות העולמית לעבוד עם יוצרים משפיעים היא באמצעות מיליוני אנשים ברחבי העולם שמייצרים את כל סוגי התוכן השיווקי עבור אינסטגרם, יוטיוב, TikTok, בלוגים ופלטפורמות אחרות, והשותפויות שלנו עם חברות כמו Virgin Voyages מספקות יותר ויותר חיסכון בעלויות שיווק העברת הזמנות לערוצים קמעונאיים כולל יועצי נסיעות ומכירות ישירות".

"לא זר לנו להוביל את הענף בחדשנות מכירות ושיווק, במיוחד עבור נוסעים חדשים שמחפשים חוויה אחרת בים", אמרה לורן גורל, מנהלת שותפויות משפיענים וסלבריטאים ב-Virgin Voyages. עוד אמרה, "חברת "Jern מקלה עלינו להגיע, להרחיב ולנהל את ההזדמנות המדהימה הזו להציג את האניות המדהימות שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםVirgin Voyages

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: