אא

כמו בפארקים הגדולים בחו״ל: Magic Kass מציין 2 מיליון מבקרים ומרחיב את מתחמי האקסטרים

בשנה הקרובה, יושקעו כ-30 מיליון שקל בחדשנות ובפיתוח הפארק, כולל הרחבת מתחמי אקסטרים לנוער ואיזורי אטרקציות לכל המשפחה. "ההשקעות האלו מגיעות על רקע הגידול במספר הלקוחות החוזרים", אומרים בהנהלת הפארק

פארק MAGIC KASS. צילום: דניאל סטרבו פארק MAGIC KASS. צילום: דניאל סטרבו

Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל שהוקם בהשקעה של למעלה מחצי מיליארד שקל, מציין בימים אלו 3 שנות פעילות עם כ-2 מיליון מבקרים שפקדו אותו מאז פתיחתו.

בשנה הקרובה, יושקעו כ-30 מיליון שקל בחדשנות ובפיתוח הפארק, כולל הרחבת מתחמי אקסטרים לנוער ואיזורי אטרקציות לכל המשפחה. "ההשקעות האלו מגיעות על רקע הגידול במספר הלקוחות החוזרים", אומרים בהנהלת הפארק.

על פי נתוני הפארק, ממוצע המבקרים בחודש נע בין 40,000 ל-60,000 מבקרים, כאשר 75% מהמבקרים חוזרים לבילוי נוסף במקום. הפארק, שמשתרע על פני 13 דונם, מציע עשרות מתקני שעשועים ואקסטרים מתקדמים, שחלקם הגיעו לישראל לראשונה עם פתיחת המקום.

לא מפסיקים לחדש

במהלך 3 השנים הראשונות לפעילותו, נוספו בפארק מתקני אקסטרים חדשים רבים, בהם מבוך המראות "Magic Mirror" ועיר האימה "Magic Ghost", שזוכים להצלחה רבה והפכו לאטרקציה מרכזית בפארק. לצידם, בין המתקנים האהובים ביותר בפארק נמצאים מתקני האקסטרים כמו מתקן הדיסאקברי 360, הלופר ומתקן הבראשית הממוקם על גג המבנה הענק.

אקסטרים גם בעולמות הדיגיטל

בסמוך לפתיחת הפארק, השקיעה קבוצת קס, שבבעלות היזם חנוך קס, כ-30 מיליון שקל בהקמת פלטפורמות תוכן דיגיטלי ופיתחה תשתית תוכן דיגיטלי המיועדת לילדים ונוער, אשר כוללת אפליקציה, ערוצי יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.

ההשקעה של Magic Kass בעולמות התוכן הדיגיטלי, באה לידי ביטוי ברשתות החברתיות עם עמודי פייסבוק ואינסטגרם מובילים בקרב האטרקציות בישראל ובעלי מספר העוקבים (370,000 עוקבים ברשתות) הגדול ביותר בקרב העמודים של אטרקציות אחרות בישראל.

הצלחה סדרתית

באוקטובר 2022, העלה Magic Kass סדרת רשת בשם "צרחות", בכיכובן של שתי הטאלנטיות – אנה זק ויעל שלביה, שטסו ברחבי העולם והצטלמו בפארקי השעשועים האקסטרימיים ביותר בעולם. הסדרה עלתה גם לטלוויזיה בסלקום TV . הנהלת ה-Magic Kass ממשיכה לפתח את פעילותה בעולמות התוכן והדיגיטל וכבר באביב הקרוב תצלם סדרת רשת חדשה (הרביעית במספר) שתעלה לשידור בקיץ 2025, בהשקעה של חצי מיליון שקל.

דוד שטרית, מנכ"ל ה-Magic Kass: "החזון בהקמת ה-Magic Kass היה להקים בישראל פארק שעשועים אקסטרימי בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר, שיעמוד בשורה אחת עם פארקי שעשועים מקורים מובילים בעולם. כיום ה- Magic Kass הוא אחד מתשעת הפארקים היחידים המקורים בעולם כדוגמת דיסני, קרטונס נטוורק וניקולידאון".

בהנהלת הפארק הוסיפו כי "הייחודיות של המקום, מעבר להיותו מקורה ונח בכל עונות השנה, היא במתקנים המתחדשים כל הזמן, הן במתקני האקסטרים לנוער והן במתקנים המתאימים לילדים קטנים יותר ולכל מהשפחה. אנחנו מביאים מתקנים חדשים ממקומות שונים בעולם, כדי להעצים את החוויה של המבקרים ולספק להם שיאים אקסטרמיים חדשים, מגוונים וייחודיים".

Magic Ghost החדש במג'יק קאס. צילום: דוד מורגנשטרןMagic Ghost החדש במג'יק קאס. צילום: דוד מורגנשטרן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MagicKass

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: