אא

מדבש ועד תפוחים, היכן תוכלו לקנות את עוגות החג הכי שוות? והמחיר?

אי אפשר להתחיל את השנה הזו בלי קצת דבש ותפוחים, כי חייבים גם מתוק ולא רק מר. אז טעמנו ובדקנו והנה מצעד עוגות הדבש והתפוחים שהכי אהבנו.

ברד בייקרי . עדן ניסים ברד בייקרי . עדן ניסים

האלגנטית והטעימה // גאלט תפוחים של מימי

כל שנה נונו-מימי יודעים לספק עוגות מרשימות, לא מתוקות מידי, רובן ללא גלוטן. השנה הם התעלו על עצמם עם הגאלט תפוחים שלקח את המקום הראשון. בצק פריך מושלם בגודל הנכון שעוטף כמות נדיבה של רבעי תפוחי עץ שמנמנים ונגיסים ומלאי קרמול ומעל שקדים קלויים. הכמות הנדיבה, הגודל המעולה של תפוחי העץ (לא עוד פרוסות דקיקות ומסכנות), והנראות האלגנטית הפכו את העוגה הזה לבחירה שלנו לעוגת שולחן החג.

מחיר העוגה 124 שקלים
במקביל במימי כרגיל הוציאו עוגת דבש והדרים גם בגירסה ללא גלוטן ששומרת על נימוחות ורעננות לצד מוס דבש נפלא ודובשניות קלאסיות מצויינות.
להזמנות

עוגות הדבש של מימי . צילום דניאל לילהעוגות הדבש של מימי . צילום דניאל לילה

עוגת דובוש // מיקי שמו

למרות היותו רשת קונדיטוריות, מצליח שמו להותיא כל שנה עוגות מהודקות ומצויינות, השנה הקולקציה עשירה ומתוקה מתמיד אבל אנחנו התאהבנו בדובוש דבש - קלאסיקה הונגרית הבנויה משכבות מענגות של קרם וני וקרם דבש. גם יפה וגם מאד טעימה וניתנת לקניה בפס. כמו כן, עוגת הדולצ'ה היא מהמרשימות שראינו, שני רולים של מוס דבש על תחתית שוקולד ואגוזים בשילוב שוקולד ולרונה. שתי העוגות לא מאד מתוקות אבל כאלו שאי אפשר להפסיק לחסל.
הדבש קלאסית? עשירה מאד בטעם, לחה ועם טעמי דבש קפה נפלאים.
להשיג בכל הסניפים

דובוש של שמו. צילום דן לבדובוש של שמו. צילום דן לב

שטרודל תפוחים // שטפן

כשזה מגיע לתפוחים אי אפשר לנצח שטרודל אוסטרי קלאסי. בשטפן בייקרי בתל אביב תמצאו מגוון עשיר של שטרודלים מהטובים בארץ, הכל נעשה במקום, הבצק פריך במיוחד והמילוי עשיר ובמתיקות נהדרת. מחיר לפס שלם 180 שקלים ניתן לקבל אותו טבעוני או ללא סוכר.
אם אתם בעניין משהו קצת יותר מפואר אז לכו על עוגת הדבש ההונגרית - ההוניג טורטה - שכבות של ביסקוויט דבש, קרם דיפלומט וריבת פטל לא מתוקה מאד.

שילוב מנחם שירשים את האורחים.

מחיר: 180 שקלים
בייקרי שטפן, טשרניחובסקי 21, תל אביב.

שטפן בחחקרי צילום יהונתן בן חייםשטפן בחחקרי צילום יהונתן בן חיים

המרשימה | מדוביק, ברד בייקרי

ברד בייקרי הם בייקרי קטן ומוצלח בראשון לציון ששווה להגיע עד אליו. הקונדיטורית עדן ניסים מצליחה להפתיע כל הזמן עם יצירות מדהימות והפעם היא הכינה עוגת מדוביק מרשימה וטעימה ממש שתסחוט וואו מכל השולחן- 12 שכבות של דבש מקורמל וביסקוויט כשבינהם קרם שמנת חמצמצה המאזנת את המתיקות.

מחיר 148 שקלים.
לצד העוגה למרכז שולחן יצרה עדן גם מילפיי אגסים / טארט לימון ועוד.
לחי 2 ראשון לציון

ברד בייקרי . עדן ניסיםברד בייקרי . עדן ניסים

סופליני דבש // בבקה

האחיות שיר וקורן גורן מצליחות כל שנה לייצר עוגות מעולות שתמיד נכנסות לרשימה, השנה הן שילבו בין עוגת גבינה לדבש (82 שקלים), ואת הפרסבורגר מילאו באגוזים וקינמון (56 שקלים) וכמובן עוגות מרכז שולחן ועוגת דבש קלאסית. אבל מה ששבה אותנו היו הסופלוני דבש- מיני עוגות דבש מושלמות בצורת סופלה קטנים, רכים ודביקים, עסיסיים וטעימים שחוסלו ממש מהר.

מחיר לקופסא: 44 שקלים. המלצה חמה!
להזמנות

בבקה, יונתן בן חייםבבקה, יונתן בן חיים

הקפרזה לימון ודבש | האופים הקטנים

לי אישית זו לראשונה לטעום את הדבש של האופים הקטנים והתוצאה נהדרת, עוגת הדבש הקלאסית- אגוזים עשירה מאד ודחוסה. לצד זה טעמנו מהקפרזה, שמבחינתי היה אפשר לקרוא לה עוגת מרציפן. בחושה מקמח שקדים לימון ודבש, דחוסה קצת ומאד מרציפנית כיפית בטעם שלה. מלבד הקלאסיים תמצאו גם דובשניות, סקונס דבש ועוד.

מחיר: 45-65 שקלים.
להזמנות רחוב עמק ברכה 25, תל אביב יפו

שלושת האופים. דן ארדהשלושת האופים. דן ארדה

הטירמיסו דבש | לה פרינה

רשת המאפיות לה פרינה משיקה, כמו בכל שנה, עוגות דבש מדבש אמיתי, מקלאסית ועד פירות יער, מתוקות ולחות. השנה הם הוסיפו לקולקציה פיננסיירים קטנים בטעמי תפוח ודבש שבם הנשנוש האולטימטיבי לחג וקינוח פיוז'ן המשלב בין איטליה לישראל -טירמיסו דבש. הטירמיסו דבש מורכב מבישקוטי, קרם מסקרפונה עם שכבות של פרוסות שקדים בדבש. קינוח אחר ולא שגרתי .

מחיר 89 שקלים.
לאתר

לה פרינה. יעקב בלומנטללה פרינה. יעקב בלומנטל

עוגת הדבש הכי טעימה | ביסקוטי

השפית רוסלה יונה יצרה מגוון עשיר של עוגות חג הכוללת את עוגת הדבש המוכרת של ביסקוטי שהיא באמת אחת הטובות שיש, עם טעמי דבש כהים ומתוקים ועסיסיות נהדרת לצד עוגות מרכז שולחן מרשימות כגון עוגת מלכת הדבש - שכבות עוגת דבש, גנאש שוקולד חלב, קרם נוגט, קרם פטיסייר / עוגת דבש וריקוטה ודובשניות נהדרות עם ציפוי לימוני שמאזן את המתיקות שאני אישית התאהבתי בהן.
מחיר: קלאסית 48 שקלים, מוס למינהן 144 שקלים, דובשניות – 44 שקלים.
להזמנות

ראש השנה בביסקוטי  - צילום בועז לביאראש השנה בביסקוטי - צילום בועז לביא

ללא גלוטן | ביגה

רשת בתי הקפה ביגה השיקה השנה עוגת קוגלהוף ללא גלוטן, בחושה ועשירה, המשלבת נגיעות של תבלינים חמים כגון: קינמון, ציפורן ואגוז מוסקט. למרות היותה ללא קמח היא עדיין מאד חגיגית, אוורירית ומלאת טעמים ושאפו ענקי לביגה על העוגה הזו.
מחיר. 49 שקלים

להשיג בסניפי הרשת

ביגה אסף לוי ביגה אסף לוי

מאפינס שקדים | לה רושל

לה רושל השיקו השנה שפע של מוצרים, הפייבוריט שלנו היו המאפינס דבש ושקדים מקורמלים שהיו יופי של ביס. כמו כן תמצאו עוגת שמרים עגולה עם קינמון וסוכר (92 ₪ ), עוגת עקיצת הדבורה / עוגות קראמבל תפוחים (עגולה 76 ₪ / פס 69 ₪)/ טארט פיצוחים (92 ₪) ועוגת מדוביק קלאסית עם שכבות דבש וקרם שמנת קטיפתי (326 ₪)
להזמנות

קולקציית ראש השנה לה רושל - קרדיט לירן מימוןקולקציית ראש השנה לה רושל - קרדיט לירן מימון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ראש השנהפספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: