אא

ברית התעופה של Oneworld® מינתה סגן נשיא חדש

לורן נויאנשוונדר, מילא שורת תפקידים בכירים בדלתא איירליינס בשותפויות ובריתות של חברות תעופה, באסטרטגיה ארגונית ובפיננסים ברחבי אירופה, אסיה ואמריקה הלטינית, כולל ניהול עסקי דלתא איירליינס באירופה, המזה״ת, אפריקה והודו ומיזמים משותפים שלה עם מספר שותפי תעופה גלובליים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

ברית התעופה של Oneworld® הודיעה היום על מינויו של לורן נויאנשוונדר Loren Neuenschwander - לתפקיד סגן נשיא של ברית התעופה.

Neuenschwander, עם יותר משלושים שנות ניסיון בתעופה בינלאומית, היה במשך 28 שנים בחברת דלתא אייר ליינס והצטרפה לברית לאחרונה מקבוצת הייעוץ Boston Consulting.

Neuenschwander יניע את אסטרטגיית החברות הגלובלית של Oneworld ויהיה אחראי על אופטימיזציה של מערכות יחסים.

בחברת דלתא איירליינס, Neuenschwander מילא שורת תפקידים בכירים בשותפויות ובריתות של חברות תעופה, באסטרטגיה ארגונית ובפיננסים ברחבי אירופה, אסיה ואמריקה הלטינית, כולל ניהול עסקי דלתא איירליינס באירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו והמיזמים המשותפים שלה עם מספר שותפי תעופה גלובליים.

Neuenschwander בעל תואר שני במנהל עסקים מ-Harbert College of Business באוניברסיטת אובורן ותואר ראשון כפול בחשבונאות ומדעי המחשב מ-Grace College.

נט פייפר, מנכ"ל oneworld, אמר: "Neuenschwander מביא שפע של ניסיון והבנה עמוקה של המורכבות וההזדמנויות של תעשיית התעופה בשווקים מפותחים ובשווקים מתפתחים כאחד. התובנה האסטרטגית והמנהיגות שלו יהיו יקרי ערך כשנמשיך לחזק את הברית שלנו ולספק ערך לחברות התעופה וללקוחות החברות שלנו".

המינוי של Neuenschwander הוא חלק משינוי ארגוני רחב יותר ב-Oneworld, שמטרתו לייעל תחומי אחריות מרכזיים ולשפר את היעילות התפעולית. זה כולל הצגת מינויים חדשים ויישור מחדש של תפקידים קיימים כדי לתמוך טוב יותר בסדרי העדיפויות האסטרטגיים של הברית ובחברות התעופה החברות.

כחלק מהשינויים הללו, אליז זילנד מונתה מחדש לתפקידה הנוכחי כסגנית נשיא, משפטים, משאבי אנוש ותאימות; ניקולס מלפי כסגן נשיא, כספים ומנהלה; וגרהרד גירקינגר כסגן נשיא, חווית לקוחות ושדות תעופה.

Oneworld מאגדת 13 חברות תעופה מובילות בעולם - אלסקה איירליינס, אמריקן איירליינס, בריטיש איירווייס, קתאי פסיפיק איירווייס, פינאייר, איבריה, יפן איירליינס, מלזיה איירליינס, קוואנטס, קטאר איירווייס, רויאל אייר מרוק, רויאל ג'ורדניאן וסרילנקן איירליינס, ועוד יותר מ- 20 מהשותפים שלהם.

חברות פיג׳י איירווייז ועומאן אייר אמורות להצטרף לברית One world בקרוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: oneworld

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: