אא

איטלקית בלב ים: MSC Cruises משיקה מסעדה מדוברת באנייה חדשה

חברת השייט הודיעה כי על סיפונה של האנייה החדשה MSC World America שתחל להפליג באפריל 2025 תפעל מסעדת Eataly האיטלקית. סגן נשיא החברה: "מחויבים לקחת את אורחינו למסע קולינרי"

מסעדת Eataly. צילום: MSC Cruises מסעדת Eataly. צילום: MSC Cruises

חברת השייט MSC Cruises הודיעה על שיתוף פעולה חדש עם Eataly, הרשת העולמית המתמחה באוכל ויין איטלקי.

במסגרת השת"פ, אניית הדגל החדשה שלMSC Cruises , ה-MSC World America שתחל להפליג באפריל 2025, תציע את מסעדת Eataly היחידה בים.

המסעדה תציע מגוון רחב של מנות קלאסיות לבין טעמים חדשים ותהיה אחת מ-19 מתחמי אוכל באנייה החדשה כאמור. "המסעדה החדשה Eataly תגיש תפריט שמביא את מיטב הקולינריה האיטלקית, עם מנות אהובות של המותג לצד מנות בלעדיות שתמצאו רק על הסיפון", נמסר מהחברה. עוד נמסר, "מסעדת Eataly ב-MSC World America היא הרבה יותר ממסעדה – היא ביטוי לתרבות ולמסורת האיטלקית, עם תשוקה שמורגשת מעבר לתפריט. עיצוב המסעדה ישלב חומרים חמים, גוונים טבעיים ותאורה רכה, וייצור אווירה נינוחה אך אלגנטית. בנוסף, המטבח הפתוח יאפשר לאורחים לצפות בתהליכי ההכנה בזמן אמת, מתוך מחויבותה לשקיפות ולמצוינות קולינרית".

ברנרד שטהכר, סגן נשיא לתפעול מלונות גלובליים ב-MSC Cruises: "כחברת שייט בינלאומית עם מורשת אירופאית חזקה, אנו מחויבים לקחת את אורחינו למסע קולינרי של גילוי באמצעות חוויית האוכל על הסיפון, מתוך אמונה שהזיכרונות הטובים ביותר נוצרים בזמן שחולקים יחד אוכל טוב. MSC World America נאמנה לפילוסופיה זו, ולכן שיתפנו פעולה עם Eataly – סמל לאיכות האיטלקית ולאמנות הקולינרית האיטלקית. אנו חולקים תשוקה למזון איכותי ואותנטי המוכן מרכיבים טריים וביחד יוצרים חוויה ייחודית שניתן ליהנות ממנה רק על סיפון MSC World America".

עוד עדכנה החברה כי לצד מסעדת Eataly, האנייה MSC World America תציע חמש מסעדות מתמחות נוספות, ביניהן Kaito Sushi Bar, Kaito Teppanyaki, מסעדת הסטייקים Butcher’s Cut, ו-Hola! Tacos & Cantina – כולן ממוקמות במתחם The Terraces.

לעוד דיווחים וכתבות מעולם השייט כנסו לאתר הקרוזים החדש PassportCruise

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםMSC Cruises

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: